B230ft Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hvilken olje anbefaler folket på m90? ikke skriv alle dere som har m90 hvilken olje dere har bare for å srkrive, vil vite hvilken olje jeg bør fylle på som kassen vil trives best med ved til tider missbruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Missbruk av M90? Haha.. Bør fylle bananer og sagflis med en gang da! :D Nei da, Volvos egen olje fungerer veldig bra. Ellers kan man bruke helsyntetisk 75/90 olje. Mobil1 er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 heh noe må den vel tåle!?:D du kjørte 430hk på den, da må jo jeg kunne plage den litt med mine 200 eller hva alle mener jeg har? en kompis lover gull og gønne skoger om castrol taf-x eller hva den heter, det skulle vist være den "beste" fra castrol.. noen som har prøvd red line? har det selv på diffen men veit ikke elt hva jeg skal si om det:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 heh noe må den vel tåle!?:D du kjørte 430hk på den, da må jo jeg kunne plage den litt med mine 200 eller hva alle mener jeg har?en kompis lover gull og gønne skoger om castrol taf-x eller hva den heter, det skulle vist være den "beste" fra castrol.. noen som har prøvd red line? har det selv på diffen men veit ikke elt hva jeg skal si om det:klovn: Jeg kjørte 430 hk på den, og den ble mos! :D Pedern kjører redline på girkassa på Supraen, og den får kjørt seg! funker bra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hmm etter det jeg kan huske nå uten å ha papirene forran meg, kan et stemme at det er denne isåfall jeg skal ha? High-Temp ATF - Dexron III samt GL-4 godkänd olja avsedd för högre driftstemperaturer och belastningar. eller Race ATF - Type F ATF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg