tvindal Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Heisann! Har bestilt meg Rs2 grenrør og en K26/27 turbo av Jonus, samt ny 3bar map sensor, bensinpumpe og bens.trykk.reg.! Er det noen av dere som har kjørt med dette oppsettet? og Hva tåler min org. intercooler og oljekjøler? Skal også ha nytt eksosanlegg, hva anbefaler dere der? og Noe mer? Kansje Ozzt har litt erfaring med dette? mvh Terje Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by tvindal Heisann! Har bestilt meg Rs2 grenrør og en K26/27 turbo av Jonus, samt ny 3bar map sensor, bensinpumpe og bens.trykk.reg.! Er det noen av dere som har kjørt med dette oppsettet? og Hva tåler min org. intercooler og oljekjøler? Skal også ha nytt eksosanlegg, hva anbefaler dere der? og Noe mer? Kansje Ozzt har litt erfaring med dette? mvh Terje Hvilke dyser skal du kjøre med!? Det oppsettet der har jeg vært med å bygd/kjørt en S4 med.. Gikk som faen det, på 1,7-1,8 bar ladetrykk :) Intercooleren røyk på den, men den er dårligere enn på S2.. Hadde da 3" eksos hele veien fra turboen.. Regn med å blåse no slanger på trykk siden til å begynne med.. Oljekjøleren er for liten til hard banekjøring, men funker fint på gata, og en og annen stripekjøring.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Blir vel org. dyser helt fra starten av etter som jeg forsto Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by tvindal Kansje Ozzt har litt erfaring med dette? Hørs kanon ut det der! Gled deg! :D Men skal du bytte bensinpumpe og regulator bør du vel også bytte dyser. Jeg kjører med RS2-dyser og original bensinpumpe (enn så lenge). Så hvis du skulle bytte noe i tillegg til det der må det bli dyser. Ellers holder IC, oljekjøler og bremser lenge på gata, men som OLa sier så blir det fort skralt på bane. Men litt banekjøring tåler det alltids :) OLa har også rett i at du må regne med litt slangebytter. De kommer til å hoppe av og noen sikkert revne. I tillegg kan det hende du må bytte o-ringen mellom IC og rør til motor... En god ide er å rengjøre IC og oljekjøler skikkelig med høytrykk og trykkluft før du setter igang for alvor. De er sikkert rimelig tette av sand, småstein og gørr. Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.