Gå til innhold

Avlastningsventil?

Ranger emnet


Alexanderjr

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det lønner seg å kjøre med resirk.ventil på disse bilene har jeg hørt.

Mange har hatt problemer med å kjøre med åpne ventiler,som rykking og soting av plugger.

Jeg kjører med en hybrid ventil som har både en åpen port og en resirk port,jeg har ikke hatt noe problem med det. syns bilen går som vanlig.

Siden bilen din er chipet så kan det lønne seg å skifte til en stærkere ventil en den orginale ja...

Audi A4 1.8t Quattro go`biln

Peugeot 406 arbeidsbil`n

Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir lyden med feks den viper compact fra turbopower?

 

 

Jeg hadde Viper på min, med åpent luftfilter og den ble det rimelig grom lyd synes jeg, du får sugelyden når du gir på å slippe pttsss lyden da du slipper gassen. Straffer du den høres det nesten ut sånn som du hører når du ser på rally på tv, litt høy lyd, om du skjønner hva jeg mener. Rimelig fett, men seff er jo dette smak og behag

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Viper på min, med åpent luftfilter og den ble det rimelig grom lyd synes jeg, du får sugelyden når du gir på å slippe pttsss lyden da du slipper gassen. Straffer du den høres det nesten ut sånn som du hører når du ser på rally på tv, litt høy lyd, om du skjønner hva jeg mener. Rimelig fett, men seff er jo dette smak og behag

 

Hehe gromt! Får vel kjøpe meg en sånn.. Noen som veit hvordan man bestiller fra turbopower?

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår