Krishell Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Instrument panelet har slutta å funke på v40`n. taklyset fungerer heller ikke. noen som vet hva som kan være galt? ingen sikringer har gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Instrument panelet har slutta å funke på v40`n. taklyset fungerer heller ikke. noen som vet hva som kan være galt? ingen sikringer har gått. Høres merkelig ut, i og med at ingen sikringer har gått. Kan være en kontakt som har hoppa av. Ring volvo og hør! Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 sikker på at ingen sikring har gått?? jeg hadde samme problem og da var det en sikring i motorrommet som hadde gått.. mener på det var sikring nummer 5 (10A inni en sånn "merkelig" holder) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ja, alle sikkringer + releer er sjekket. cupe og motorrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 OK.. Men kupèlys og instrumentlys er koblet på samme "kurs" mener jeg på.. så det har med den "kursen" å gjøre og ikke bare instrumentene.. Med meg var det kortslutning bak ene kupèlyset faktisk! (noe som løsnet) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ja ikke no kupelys heller. hmms, kanskje ta ut å sjekke ledninger en dag etc . men rart ingen sikringer har gått hvis det har blitt kortsluttning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg