Gå til innhold

1982 Alfa Romeo GTV

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Meget pen Alfa Romeo GTV 2.0 selges pga militærtjeneste. Bilen er nesten rustfri og er ikke vinterkjørt siste 7 år. Gått 173 00 km. Nylakkert i 1999. Zender styling, effektanlegg og 205/50-15 sommerdekk på meget pene felger.

Dette er en virkelig morsom bil som vekker oppsikt!!

Selges til førstemann som kommer med 30 000 kr ettersom at bilen må selges raskt.

Send PM for mer info og bilder.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en veldig fin bil som kan bli helt perfekt med litt arbeid. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av interiøret og det lille som er av rust senere idag.

Men folkens! Bilen må vekk fort! Ring meg på 95782774 dersom dere er intressert i å komme å se på den.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

visst du går ned til 25k for alfaen... men jeg må få peng igjen på forsikringa for min krasjet bil... er ikke sikkert jeg får noe enda

Har fått beskjed om at dersom det ikke er noen som vil kjøpe den for 30k så blir den satt i garasjen frem til eiern kommer hjem fra army'n. Men dersom du vil komme med et seriøst bud så skal jeg høre med ham. Men jeg tviler sterkt på at den selges for 25k.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Destro85

Inmari fin bil hvor er det rust? kan du komme til oslo så jeg får sett den? hvor mange hester?

Er litt rust i hjulbua foran på førersiden. Kan desverre ikke komme til Oslo. Du må nok ta turen til Drøbak for å få sett den. Er ikke helt sikker på hvor mange hk det er i den, men jeg tror det er rundt 130.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Ingen som har lyst på fin Alfa? Kan selge den med vinterbil. For 35 000 kr kan dere få med Jettan min også. Gått 160 000 km og Eu-ok frem til mai. Kommer nok gjennom kontrollen da også uten større problemer.

Selger du jettaen for 5000,- da? :op

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider