Ari-is Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg var altså å sjika på en veldi pen bmw e36 i helga kjørt 150 000 å er 94 mod, mn d er sånne små ting med den som jeg lurer på hva koster Bensin lokke villa ikke lokk seg onkli(nådde liksom ikke fram til denj dorten som hold den) Dør panalet innvendi var løst(han sa d va nån klips bærre(?)) Ask bægre va løst Cd spillern var ikke helt inn prøvde å dra å skubb litt men ingenting Mangla lås knappen på fører sia (vanskeli å få tak i orginal?`) m3 speilan dirra, ikke onkli satt på? ikke liv i handbremsa ikke vinterdekk siden den er kun sommer kjørt åsså var det litt vanskeli å få opp døra Det va mangel på den knappen på fører siden til å ha opp å ne ruta åsså bbs merke i fælga altså hva kan detta koste å hvor vanskeli er det å få tak i delene? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Mulig jeg tar feil, men for å være ærlig så virker det ikke som denne bilen er tatt noe særlig godt vare på. Hvordan ligger prisen iforhold til markedsprisen på disse bilene? Det kryr av E36 på markedet så det burde være mulig å fine en strøken bil. Om du absolutt vil ha denne så skulle de feila være kurante å rette opp i. Priser vet jeg ikke men det er jo nok E36 vrak etterhvert så du kan nok få tak i endel deler hos vrakhandlere. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Alt dette virket jo som kun småplukk som koster veldig lite å fikse. Går mer på tid enn penger. Du kan ikke regne med å finne en bil som er 12 år og eldre som er helt strøken. Så lenge det tekniske ellers på bilen er i topp stand er jo dette bare småbagateller som du fikser en lørdag i garasjen. Det meste får du i brukt så kostnadene bør komme under 2000kr + vinterhjul selvfølgelig, men dette får du til 4000kr. 15" alu med vinterdekk som regel :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvis du har en bilhugger i nærheten, så er alt dette easypeasy å fikse, bmw er lett å skru ting fast på. Er det kopispeiler på den? Få tak i noen orginale heller, bedre passform, og henger skikkelig på. Fjern sotinga også :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Mitt råd er å finne en med sekser. Har hatt IS`en i snart 1.5 år, og det gnager skikkelig at det bare er en firer. Ellers synes jeg e36 er knall biler. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg