Gå til innhold

Vurdere kjøp av BMW e36

Ranger emnet


Ari-is

Anbefalte innlegg

Jeg var altså å sjika på en veldi pen bmw e36 i helga kjørt 150 000 å er 94 mod, mn d er sånne små ting med den som jeg lurer på hva koster

 

Bensin lokke villa ikke lokk seg onkli(nådde liksom ikke fram til denj dorten som hold den)

 

Dør panalet innvendi var løst(han sa d va nån klips bærre(?))

 

Ask bægre va løst

 

Cd spillern var ikke helt inn prøvde å dra å skubb litt men ingenting

 

Mangla lås knappen på fører sia (vanskeli å få tak i orginal?`)

 

 

m3 speilan dirra, ikke onkli satt på?

 

ikke liv i handbremsa

 

ikke vinterdekk siden den er kun sommer kjørt

 

åsså var det litt vanskeli å få opp døra

 

Det va mangel på den knappen på fører siden til å ha opp å ne ruta

 

åsså bbs merke i fælga

 

altså hva kan detta koste å hvor vanskeli er det å få tak i delene?

 

nfd.jpg

ij.jpg

hh.jpg

ghfdx.jpg

ertrtd.jpg

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men for å være ærlig så virker det ikke som denne bilen er tatt noe særlig godt vare på. Hvordan ligger prisen iforhold til markedsprisen på disse bilene? Det kryr av E36 på markedet så det burde være mulig å fine en strøken bil. Om du absolutt vil ha denne så skulle de feila være kurante å rette opp i. Priser vet jeg ikke men det er jo nok E36 vrak etterhvert så du kan nok få tak i endel deler hos vrakhandlere.

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette virket jo som kun småplukk som koster veldig lite å fikse. Går mer på tid enn penger. Du kan ikke regne med å finne en bil som er 12 år og eldre som er helt strøken. Så lenge det tekniske ellers på bilen er i topp stand er jo dette bare småbagateller som du fikser en lørdag i garasjen. Det meste får du i brukt så kostnadene bør komme under 2000kr + vinterhjul selvfølgelig, men dette får du til 4000kr. 15" alu med vinterdekk som regel :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår