switch_ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hallo jeg har tenkt å bygge noe som ligner det på bildet i 240in min.men jeg er litt usiker på hvilke plater det lønner seg å bruke.?hadde fint med noen tips om hvordan jeg skal gjøre det.??:) noe likt det her.? Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 22mm MDF plate Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 et lite tips i tilegg til han som sa 22mm mdf plater, er å bruke lim i tilegg til SKRUER..ikke spiker:) det visste du vel:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 vett det :D og forbor hullene sånn at skruene ikke ødelegger plata... skruene er kun for å holde platene skikkelig tett sammen mens limet tørker.... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bagasjen til Zyrex jo. Send han en pm, så forklarer han sikkert hvordan han bygde det. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
switch_ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 oki takk for tipset alle samen.da måjeg bare høre på pris på platene. Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
switch_ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bagasjen til Zyrex jo. Send han en pm, så forklarer han sikkert hvordan han bygde det. _________________________________________________________________ oki det kan jeg gjøre. Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=411263&st=360 Bilder av kassa til zyrex, tenkt på lignende selv:D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
switch_ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 et lite tips i tilegg til han som sa 22mm mdf plater, er å bruke lim i tilegg til SKRUER..ikke spiker:) det visste du vel:) _________________________________________________________________ ja jeg viste at det lønner seg å bruke lim men er det vanlig tree lim man bruker da.???? Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ja :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 eller sponplatelim. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
switch_ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 eller sponplatelim. :) ____________________________________________________________ oki.men tror dere denne Rockforden er no bra. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1050 Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bruk noen grøve plater, jeg brukte skranken til IF forsikring (fakta) som var lagd av 26mm spon.. Hvis du bruker sånt lim som skummer så får du tetta den ordentlig... Kjøp deg MDS X-Max elementer, billigere og hvertfall like bra... Det heter vel egentlig at Bassporten skal stå på samme side som elementet, hvis en skal ha porten opp gjennom hattehylla blir vel det ett dilemma.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
switch_ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bruk noen grøve plater, jeg brukte skranken til IF forsikring (fakta) som var lagd av 26mm spon.. Hvis du bruker sånt lim som skummer så får du tetta den ordentlig... Kjøp deg MDS X-Max elementer, billigere og hvertfall like bra...Det heter vel egentlig at Bassporten skal stå på samme side som elementet, hvis en skal ha porten opp gjennom hattehylla blir vel det ett dilemma.. _____________________________________________________ oki.men hvor får man kjøpt MDS X-Max elementer.... Siter 86 volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 http://www.mds.se der går det å bestille til Norge.. Men ring til Nordby Digital først.. Det er ca 1 mil eller noe fra svinesund, vet ikke om du har lang vei dit jeg? Jeg har endel MDS i volvoen min, veldig fornøyd med det, greie priser og god kvalitet... Selv om det er mange delte meninger om MDS, Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg