daho Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger ny siderute bak på venstre side, den største ruta. Haster. Er det noen som har det, i drammens området? Bilen står med knust rute her, så¨må få det snart. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger ny siderute bak på venstre side, den største ruta. Haster.Er det noen som har det, i drammens området? Bilen står med knust rute her, så¨må få det snart. har rute til deg jeg.. bor i modum.. bare å komme å hente..:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger ikke alikevel. Kameraten min knuste den etter krangel på fylla og nekter å betale. Så jeg har anmeldt forholdet. Så da skulle jeg bare kjøre bilen på verksted også sende regninga til politiet. Også var ruta sota :p så da blir den jo strøken :D Har du mye deler eller? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger ikke alikevel. Kameraten min knuste den etter krangel på fylla og nekter å betale. Så jeg har anmeldt forholdet. Så da skulle jeg bare kjøre bilen på verksted også sende regninga til politiet. Også var ruta sota :p så da blir den jo strøken :D Har du mye deler eller? okey, skjønner.. har litt deler ja.. åssen det?:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bare lurer, prøver alltid å finne noe nyttig stash. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 "Kamerat" og "Kamerat".. Jeg veit ikke helt jeg. Om han nekter å betale i edru tilstand, er han ikke mye kompis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bare lurer, prøver alltid å finne noe nyttig stash. okey.. noe spesielt du tenker på? kanskje jeg har:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg