simtra Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har nå hatt problemer med tenninga på corrado'n en stund. Fant ut i dag at feilen ligger i startsperra. ' Noen som kan hjelpe meg med å fjerne den? Det står 1 2 3 4 5 6 7 8 på boksen og 1 og 2 er av større tverrsnitt en di andre. Er det så enkelt som 1 og 2(+ -) 3,4,5,6,7,8 (dem som skal ha spenning når den slår seg på)? Håper dette var forståelig:) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har nå hatt problemer med tenninga på corrado'n en stund. Fant ut i dag at feilen ligger i startsperra. 'Noen som kan hjelpe meg med å fjerne den? Det står 1 2 3 4 5 6 7 8 på boksen og 1 og 2 er av større tverrsnitt en di andre. Er det så enkelt som 1 og 2(+ -) 3,4,5,6,7,8 (dem som skal ha spenning når den slår seg på)? Håper dette var forståelig:) Det sa meg ikke så veldig mye egentlig. Men hvaslags type startsperre er det du har? Har du den du må presse nøkkelen inn, for så å vri rundt? Den har jeg nemlig, og lurer på om muligens problemet kan ligge der. Er bare i veien, så tror jeg fjerner min også. Men da trenger jeg også et hint om hvordan man fikser det... Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fiksa bilen jeg!!!!!!!:):):):):):) Feilen lå i startsperren. Loddingen hadde blitt varm og løsnet litt. Så nå er det i orden:) Ta å sjekk loddingene du, kanskje det er det samme hos deg. Har slik startsperre som du stikker i sigarettenderen jeg, men det kan jo skje det samme med andre og.. Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Fiksa bilen jeg!!!!!!!:):):):):):) Feilen lå i startsperren. Loddingen hadde blitt varm og løsnet litt. Så nå er det i orden:) Ta å sjekk loddingene du, kanskje det er det samme hos deg. Har slik startsperre som du stikker i sigarettenderen jeg, men det kan jo skje det samme med andre og.. Heldig der! Gidder du å beskrive fargene på lednigene inn til startsperren? Evt. Et bilde av feilen? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg