Gå til innhold

Ekstralys på en audi a4, 1999modell

Ranger emnet


stoners

Anbefalte innlegg

Har 2 stk Bosch 225 (hvis jeg ikke husker feil) og disse er festet på bilen på ei skiltplate. Tidligere har jeg laget meg ett remapatent ved at stabilisatorstagene var festet i panseret. Som igjen gjorde at disse måtte tas av for hver gang panseret skulle opp. Meget upraktisk.

 

Noen som har noen tips på hvordan jeg får festet disse stagene på finest og praktisk mulig måte? Eventuelt andre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er vel å feste dem i øverste "ribbe" på grillen... Det som er vanligst trur jeg...

Grillen på Audi ER panseret. Det er det som er problemet. Tror ikke du har så mye valg. Kan eventuel bøye til noe jern som kommer ut under grillen og opp.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk Bosch 225 (hvis jeg ikke husker feil) og disse er festet på bilen på ei skiltplate. Tidligere har jeg laget meg ett remapatent ved at stabilisatorstagene var festet i panseret. Som igjen gjorde at disse måtte tas av for hver gang panseret skulle opp. Meget upraktisk.

 

Noen som har noen tips på hvordan jeg får festet disse stagene på finest og praktisk mulig måte? Eventuelt andre løsninger.

Jeg har sett at noen har laget en brakett slik at lyktene er festet i panseret, slik at de blir med panseret opp når du åpner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan det er på a4,men på bilen min(91 audi 80,med b4 front) så får du kjøpt egne fester,som skal festes i panseret,så lyktene blir med panseret opp.

jeg har de største bosch lyktene,og de stikker ikke over panserkanten,ser litt av den ene lykta,når jeg sitter i bilen.

lyser rimelig bra ja,har 100w pærer i de også.:)

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår