stoners Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har 2 stk Bosch 225 (hvis jeg ikke husker feil) og disse er festet på bilen på ei skiltplate. Tidligere har jeg laget meg ett remapatent ved at stabilisatorstagene var festet i panseret. Som igjen gjorde at disse måtte tas av for hver gang panseret skulle opp. Meget upraktisk. Noen som har noen tips på hvordan jeg får festet disse stagene på finest og praktisk mulig måte? Eventuelt andre løsninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 det beste er vel å feste dem i øverste "ribbe" på grillen... Det som er vanligst trur jeg... Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 det beste er vel å feste dem i øverste "ribbe" på grillen... Det som er vanligst trur jeg... Grillen på Audi ER panseret. Det er det som er problemet. Tror ikke du har så mye valg. Kan eventuel bøye til noe jern som kommer ut under grillen og opp. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ja, f... stemmer det.. hehe.. jeg er så fersk audi-eier at jeg faktisk ikke har fått bilen min enda, så da er jeg ikke helt proff enda.. ;p Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har 2 stk Bosch 225 (hvis jeg ikke husker feil) og disse er festet på bilen på ei skiltplate. Tidligere har jeg laget meg ett remapatent ved at stabilisatorstagene var festet i panseret. Som igjen gjorde at disse måtte tas av for hver gang panseret skulle opp. Meget upraktisk. Noen som har noen tips på hvordan jeg får festet disse stagene på finest og praktisk mulig måte? Eventuelt andre løsninger. Jeg har sett at noen har laget en brakett slik at lyktene er festet i panseret, slik at de blir med panseret opp når du åpner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoners Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg har sett at noen har laget en brakett slik at lyktene er festet i panseret, slik at de blir med panseret opp når du åpner det. Var å spurte på mekonomen og han sa vel indirekte at noe slikt fikk jeg rett og slett ikke lov å kjøpe fordi bilen ville bli "usannsynlig" stygg. Lyktene kommer for høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 vet ikke hvordan det er på a4,men på bilen min(91 audi 80,med b4 front) så får du kjøpt egne fester,som skal festes i panseret,så lyktene blir med panseret opp. jeg har de største bosch lyktene,og de stikker ikke over panserkanten,ser litt av den ene lykta,når jeg sitter i bilen. lyser rimelig bra ja,har 100w pærer i de også.:) Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Sverige er jo 1000-meterens land! Annen vær bil har jo 1000-meter der. De må jo selge no sånt på grensa! Eller i en svensk bil butikk! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg