_eSOo_ Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Da har jeg fått montert spilleren og kablene er i hus :) spilleren fra pioneer var veldig fin og smatt rett inn i hullet sitt og smak i med ledningene så blei det go lyd... lyden ble faktisk en god del bedre enn orginalt bare ved bytte av spiller.... storfornøyd :) bilder av spiller og kabler kjem snart MVH Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 der er nok heller Audien som har et ekstra speil.... :) men man må jo begynne tidlig veit du :) haha flaut..... hehe... du er ikke alene om å ha ett ekstra speil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hehe... du er ikke alene om å ha ett ekstra speil ;) bra jeg ikke er det.... skal jeg ha tid til å bygge anlegg så må jeg nesten begynne nå :) jobber hele tiden og er jo på skole så er ikke mange skjansene jeg får ..... i morgen kl 08 30 blir det litt mer bygging :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Opp tidlig for å mekke anlegg. Det er bra. :respect Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 kom hjem nå kl 23 00 å vi har holdt på til nå så du kan si vi har jobbet en del i dag men bjaa må legge opp bildene :) vi har lagd feste til forsterkerene til bjaa og litt småting... Audien fikk smake på litt asfalt matter og jeg fikk svidd hanna litt så du kan si det har vært morro :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Pakka kom i går å sub kassa er nesten ferdig :) fikk kjøpt inn strømkabler og sikringer samt kabelsko og jordingssko..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Montert ny strømkabel igår, blei en 21mm2, var et lite helvete å få igjennom bilen i forhold til den gamle, men gikk greit med litt hjelp. Lurer på om jeg ikke skal ha en 21mm2 til, i tilfelle det blir litt magert med strøm etterhvert :p Nytt batteri er neste prioritet Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 har fått testet frontsettet i en liten selvbygd kasse hjemme i dag og dette frontsettet er mye lyd og kvalitet for pengene :) focal access er noe å anbefale til alle som ønsker fin lyd til en helt grei pris :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Montert ny strømkabel igår, blei en 21mm2, var et lite helvete å få igjennom bilen i forhold til den gamle, men gikk greit med litt hjelp. Lurer på om jeg ikke skal ha en 21mm2 til, i tilfelle det blir litt magert med strøm etterhvert :p Nytt batteri er neste prioritet Skal du ha 3004spl etterhvert så er 21mm2 i det minste laget ja. Ble selv anbefalt minst 30mm2 av en "bilstereoguru". Så kan være greit å ha en 21mm2 liggende til senere.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Er like greit å legge opp en kraftig strømkabel når du først er i gang :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Prøvespilte en JBL Power i bilen idag, på "tomgang" volum så var spenninga ca. 13.70 V, men så fort jeg dro på dala det sakte men sikkert, helt ned til 9.7 V :/ Hva bør jeg fikse på nå? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kondensator er jo den letteste løsningen. Også ser det jo litt kult ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Var bilen av eller på? Ut ifra det du sier så tolker jeg at den av av.... Og da er det vel batteriet som bør byttes i første omgang vil jeg tro, evnt 2 batterier om du vil spille litt uten å ha bilen på. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 noen som veit hvordan jeg får av dørtrekka på audi a4 96model ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Var med motoren slått av ja Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg