Gå til innhold

Volvo 240 selges. 1500 kr

Ranger emnet


volvo240

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en gammel Volvo 240 jeg gjerne skulle blitt kvitt ganske kjapt(helst i går).

 

litt info:

 

-85 mod

-hvit

-275xxx km

-b230 a

 

Har nettopp skiftet plugger, fordelerlokk, rotor, pluggkabler ,batteri og dynamobørste.

 

Bilen er ikke pen, og har rust.

Den kan ikke beskrives, den må oppleves.

 

 

Vil gjerne bli kvitt den da jeg skal til utlandet et halvt år.

Står forresten i Bergen, på Haakonsvern.

 

Neste eu er i feb 07, må nok sveise litt på kanalene og bytte noen dempere for å få den igjennom. Motoren virker helt grei, og bruker minimalt med olje.

Den er på ingen måte strøken, men virker for godt til å bli levert på huggern.

 

 

Ny info:

 

Fjærskåla foran på venstre siden ga i går etter:) Nå står fjæren i spenn ned mot dekket, kjempegreier.

Hvis noen vil ha den, må de komme med 1500 kr og en boks snus.

Tror den kunne blitt en fin .jordebil/voldtektsprosjekt.

 

Anyway, den går på hugger'n i november hvis ingen melder seg. Må evt hentes i porten på Haakonsvern. Tør ikke kjøre lengre enn det, hehe.

Følger med 4 stk vinter dekk.

 

tlf: 92035302

mail:nbrandtz@hotmail.com

 

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har vært på øvelse, er derfor jeg ikke har svart:)

 

bilen står fortsatt her og tar opp plass, så det er bare å hente:)

 

 

PS, hvis du prøver å ringe og hører " sweet home alabama", så er det IKKE mobilsvaren, det er bare ringesignalet:)

 

Som sagt den kan ikke kjøres slik den er nå(med fjæra i spenn ned mot hjulet..hehe

 

Jeg har desverre ikke kamera for øyeblikket, og kan derfor ikke legge ut bilder.

 

 

 

 

er sjelden på nett så mobil funker best

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår