momo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Da er den nye siden online igjen! Den forrige ble litt tam, og sjeldent oppdatert. Jeg får håpe de nye sidene slår ann. Ting du kan gjøre nå: Uploade bilder av din bil eller treff du har vært på. Også kommentere andres bilder. Uploade dine norske drifting filmer .. Rate filmer! Sammenlign ratingen din med andre filmer og se hvor flink du er.. Jeg har satt 100mb grense på filmer, stjeles for mye båndbredde pga videoer blir grensen satt ned. prate i chatboxen prate i det nye forumet! (simple machines forum), jeg har til og med et off topic forum hvor man ikke MÅ snakke om bil :boxers Legge igjen linker. Forum og nettsiden er integrert så man kan se posts, hvem som er online etc på forsiden. Siden handler om Norske driftere i hovedsak, forhåpentligvis vil mesteparten av drifterne samles der, selv om det er lov å prate om andre ting enn bare sideveiskjøring, det vil bli postet nyheter, treff, internasjonale nyheter etc. Siden er litt tom nå, men forvent mange updates i løpet av uken som kommer. Om dere finner en funksjon som ikke funker nå, kan dere bruke contact delen å si i fra, men alt skal funke fint. Hva tycks? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Slumt design :thumb Kanskje bytte ut banneren med noe drifting relatert? :D (Hint: bil i høy vinkel med blårøyk bak...) :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Slumt design :thumb Kanskje bytte ut banneren med noe drifting relatert? :D (Hint: bil i høy vinkel med blårøyk bak...) :) Hehe ja, sånne ting som det vil bli endret i løpet av uka tenker jeg. Akkurat nå sjekker jeg om alt funker som det skal :) EDIT! fiksa forside bilde, fortsatt ikke fornøyd. Må lage bedre.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ville nok ha gjort ferdig siden mer før du legger den ut. Default skin på et CMS er ikke akkurat pent.. og hvorfor bruker du et forum som ikke kan integreres i CMS systemet? Men, med litt jobbing kan dette bli bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ville nok ha gjort ferdig siden mer før du legger den ut.Default skin på et CMS er ikke akkurat pent.. og hvorfor bruker du et forum som ikke kan integreres i CMS systemet? Men, med litt jobbing kan dette bli bra ;) Forumet å forsiden er allerede integrert. Å fylle opp stedet med bilder og film trenger jeg jo deres hjelp med å få gjort. Kommer noen news i løpet av uka. Så får vi se om det er noe interesse :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 litt "tungt" med alle bilden å bannera på sia, får opplastinga av sia til å gå ganske treigt:drive2 EDIT: gløm hva jeg sa bare opera som suger... :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Får ikke feelingen hverken bil eller drifting der inne iaffal, burde justere litt på temaet ja :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg