aremme Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hallo kom over denne siden:) og lurer på ka dette er og om det skal blandest i lakken eller? http://www.paintwithpearl.com/flakestore.htm http://www.paintwithpearl.com/candystore.htm hadde vore fint om det var noen som kunne svart på dette:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 dette er flakes.(glitter) som blandes i lakken. man får en jævlig tøff effekt:) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 dette er flakes.(glitter) som blandes i lakken. man får en jævlig tøff effekt:) så da er det bare å kjøpe å blande i lakken og sprøyte på? er det slik å forstå eller er det noe anna en burde vite om det? las noe om at det var korn og et helvete å pusse ned etterpå? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 skal bare sprøytes på ja. kjenner ikke til hvordan det er å jobbe med flakes.men det må jo selvsagt mattes ned mellom hvert strøk osv osv. skal lakke min bil om noen uker med flakes, så kan sikkert utale meg mer om det da. men det står jo litt her inne på forumet om hvor å hvordan :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Blandes i klarlakken, men husk å legge "vanlig" klarlakk over dette igjen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Blandes i klarlakken, men husk å legge "vanlig" klarlakk over dette igjen okay takker om det er så mye jobb med det så trur eg at eg slår det fra meg:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 fant denne på en tråd her om dette:D "flakes" er egentlig ingeting du må passe nøye på men det med flakes er at det er veldig veldig tjukke korn.. OG lakkere flakes er ikke gjort i en fei.. Først må grunn farge på deretter sprøytes flaken deretter to tre lag med klarlakk,men problemet her er at klarlakken dekker ikke de tjukke kornene så det blir slett og da må det mellom slipes-to tre lag med klar lakk og Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ja det innebærer JÆVLI mye sliping! har en kompis som gjorde dette med en bil og han skulle ALDRI jøre det ijen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg