MrDanger Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 du har ikke spedo , som passer på en 91 mod 740 gl ? Tror ikke det er den japanske versonen, og den midterste pluggen skal ha 4 ledere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 merkene har jeg, bakluka mi har en del stygge merker, men må tenke litt, kommer tilbake senere Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 du har ikke spedo , som passer på en 91 mod 740 gl ?Tror ikke det er den japanske versonen, og den midterste pluggen skal ha 4 ledere har ikkje de, desverre..men har frå ein 940 da, men trur kansje de var nåken problemer med de Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 merkene har jeg, bakluka mi har en del stygge merker, men må tenke litt, kommer tilbake senere den er grei du Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jennymom Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Trenger lås system til bagasje på en 87 mod 360, evenetuelt en hvit bagasjeluke... har du det eller? Har mykje forsjellig chevy 305tpi motor, ukjent km og modell. men har motor kode og div informasjon kan skaffes. dårlig el-nett, men er meir og mindre komplett, startet og gjikk når den vart plukket ut av bil, selges billig pga ingen garanti om standen på motoren, kan selge inspruten løst volvo 240/245 meste av karoseri deler, ruter osv. speedo frå orginal turbo bil orginal volvo vinge frå 86-> div lykter div motor deler til B230A og B23A øvre og nedre frontplate + lykte holdere har de meste i svart listeverk og div crome/svart delskin stoler framme, litt skade på førerstol div dørtrekk i svart og blått 4-5 forsjellige typer baksete til stv i blått velur kvite blinklys på sjermene, også til 740 "nye" takluke tak med taktrekk "kappet so langt ned på stolpene som mulig" har utruli mykje småtterier også volvo 740/745 alt av karoseri deler og ruter til sedan lykter framme og bak kvite blink framme refleksplate "skade med skrue hull til skilt men ikkje synlig når skilt er montert" fangere framme og bak varme vifte visker motor komplett servo travers komplette fjærbein mellomaksel bakaksel orginalt eksosanlegg B230F motor med alt, utenom pumper "kan selge hjerner separat" div svarte plast deler til interiør har ein heilt 740GL til hugging 900 serie lykte holdere komplett elnett til B230FK uten styrebokser B230FB insprut hjerne hydralisk clutchsystem "bremserør klipt" velur seter framme og bak "960" har sikkert glemt å nemne mykje deler, bare spørr om du trenger nåke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Trenger lås system til bagasje på en 87 mod 360, evenetuelt en hvit bagasjeluke... har du det eller? dårlig med 360 deler i grunnen, men kan sjekke på jobb i mårgå..jobber også på huggeri Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 har ikkje meir 740 deler..heile bilen vart solgt Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 orginal volvo vinge frå 86-> Pris? div lykter Frontlykter og blinklys? Pris? delskin stoler framme, litt skade på førerstol Hvormye for disse? div dørtrekk i svart og blått 4-5 forsjellige typer Har du alle dørtrekkene til 240 i svart? Pris? Edit: Alt til 240. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 orginal volvo vinge frå 86->Pris? div lykter Frontlykter og blinklys? Pris? delskin stoler framme, litt skade på førerstol Hvormye for disse? div dørtrekk i svart og blått 4-5 forsjellige typer Har du alle dørtrekkene til 240 i svart? Pris? Edit: Alt til 240. vingen er solgt du.. vanlig frontlykt 250kr stk og blinklys med orginalt glass 100kr stk delskinn stolene går for 500kr har 2 bakdørtrekk i svart med stoff og so har eg 4 andre som er svart med grå stoff. der er både hull til elvindu og vanlig sveis. er ikkje so fine. men 300kr for dei vertfall.. meir veit eg ikkje heilt ka eg har i svarte trekk Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 sæll du lednings nette av F motorn?? send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Chrome list bak passager sida på døren, midt på. Og plastikken under rattet i blått UTEN choke. Skal på 89 mod GLE. Alt må være strøkent. Derfor jeg skifter ut det jeg har nå. Send meg mail på trolfseng@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Chrome list bak passager sida på døren, midt på. Og plastikken under rattet i blått UTEN choke. Skal på 89 mod GLE. Alt må være strøkent. Derfor jeg skifter ut det jeg har nå. Send meg mail på trolfseng@hotmail.com okej..kan sjekke de opp. men de dekselet har eg desverre ikkje Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 vingen er solgt du..vanlig frontlykt 250kr stk og blinklys med orginalt glass 100kr stk delskinn stolene går for 500kr har 2 bakdørtrekk i svart med stoff og so har eg 4 andre som er svart med grå stoff. der er både hull til elvindu og vanlig sveis. er ikkje so fine. men 300kr for dei vertfall.. meir veit eg ikkje heilt ka eg har i svarte trekk Hvor bor du og hvordan er det med frakt derfra? Bor selv i Nesna, Nordland. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har mykje forsjellig volvo 240/245 meste av karoseri deler, ruter osv. speedo frå orginal turbo bil orginal volvo vinge frå 86-> Speedo'n er det Med Turteller til 240 ? passer på 89 mod ? mye skulle du hatt for den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 har du fordeler enda til 240? fra e/f motor send meg en pm Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg