quentez Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Vet ikke om dette er den helt riktige plassen å spørre, men jeg tar sjansen. Er det noen som vet hva cirkaprisen er på disse felgene i 18" ? Har leita rundt på mange felgshopper på nett, men har ikke funnet noen med priser enda. Om det er noen tvil, så er det disse det er snakk om: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg lurer på det samme BUMP! Siter BMW 318i E46 *1999* Yamaha YZ125 *2002* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg har funnet ut prisen på dem. Kostet 6500,- per felg på ei eller anna sjappe i Norge. For dyrt for meg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg