Madzi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hei! Jeg holder på å bygge meg bilstereo. Jeg skal ha 3*10" subber og 2 frontsett/mellomtoner. Forsterkeren jeg har er en Jensen på 2*250w også skakl jeg kjøpe meg en 2 kanaler i 500w klassen. Men å har jeg behov for kabler til dette. Og da har jeg sett på endel pakkesett med signalkabel, strømkabel, jordingskabel osv. Men jeg er ikke sikker på hvilke jeg skal skaffe meg. Helst ikke noe for dyrt. I tillegg lurer jeg også på om noen kan anbefale meg frontsett og forsterker. På forhånd takk. Mvh Mads Blokkum Siter VOLVO 740 GL 88 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 ifølge bilradiospesialisten kan du bruke 5meter med 20mm2 til opp til 800wrms... isåfall får du billige kabelsett på biltema... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hvilke subber skal du ha, og hva skal du drive de med? En liten 2-kanaler er ikke noe å drive 3 subber med... Jeg ville uansett lagt 33 eller 50 mm2 kabel, men du klarer deg nok fint med 20 mm2 :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei. Anbefaler deg å ta en titt på http://www.morel.no på nettbutikken å titte litt på EVUS. Bra utstyr, fin service og snille priser;) Har selv komplett EVUS kit, og er strålende fornøyd.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madzi Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 takk for svar Siter VOLVO 740 GL 88 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg