mspec Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hei.. har kjøpt meg en mondeo 95 modell som har vært utfor veien en tur,,å har derfor skader på fangerne..jeg vurderer å kjøpe combat styling,å lurer på om man erstatter orginal-fangeren med combat-fronten eller om combat-fronten skal monteres over orginalfangeren? hadde lissom vært bortkasta pæng å kjøpe en ny orginal-fanger hvis jeg må bytte den ut me combat'n :P 1 ting til,noen som vet hvor det er billigst på styling til mondeo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hei..har kjøpt meg en mondeo 95 modell som har vært utfor veien en tur,,å har derfor skader på fangerne..jeg vurderer å kjøpe combat styling,å lurer på om man erstatter orginal-fangeren med combat-fronten eller om combat-fronten skal monteres over orginalfangeren? hadde lissom vært bortkasta pæng å kjøpe en ny orginal-fanger hvis jeg må bytte den ut me combat'n :P 1 ting til,noen som vet hvor det er billigst på styling til mondeo? Du bytter ut hele fangeren både forran og bak, så du trenger ikke bekymre deg om de gamle. Beste plassen jeg kan annbefale deg er Real Car, jeg handlet mitt kit fra Sverige før de åpnet butikk i Oslo, men regner med de har like bra service her som i sverige. Titta fort innom på real car, du må bestille delene separat: Frontfanger 5198 Bakfanger 4098 Skjørt 3198 ---------------- Sum 12494 Dette er inkludert netting og lykter Regner med du har vært på sia mi å titta, hvis ikke så er du velkommen til å glane :) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 takker for svar :) var innom de fleste kjente stylings butikkene på nettet før jeg postet her bla realcar. jeg fant ut at maxam tuning er en god del billigere en real car,så hvis jeg ikke finner noe billigere bestiller jeg nok derifra hvis jeg bestemmer meg for combat. så sånn fort innom siden din ista,,bra side du har laget deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg