Stingah Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hvordan setter man egentlig inn en slik en: http://i14.ebayimg.com/02/i/08/2f/bc/53_1.JPG Byttet LMM for en stund siden, men da bytta jeg hele "huset". Det jeg har bildet her er vel bare selve føleren, men hvordan tar man den ut av "huset"? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er den ikke ute av "huset" på bildet? Min så ikke riktig slik ut(1600-motor), men da var det to torx-skruer som sto diagonalt ovenfor hverandre som holdt den på plass. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 du e-bay kongen..;-) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hamansen: dette vet sikkert du.. Når dere får inn en LMM så får man vel en slags pant.. Men hvordan tar man ut selve føleren? Grunnen til at jeg skal kjøpe på ebay er at man kan kjøpe en uorginal type som tåler LANGT mer enn de man får hos møller. Bosh osv.. Har allerede ødelagt 2 stk. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hamansen: dette vet sikkert du.. Når dere får inn en LMM så får man vel en slags pant.. Men hvordan tar man ut selve føleren? Grunnen til at jeg skal kjøpe på ebay er at man kan kjøpe en uorginal type som tåler LANGT mer enn de man får hos møller. Bosh osv.. Har allerede ødelagt 2 stk. Mvh det vet jeg ikke, vi returnerer lmm`erne til hovedlageret til møller, som sikkert sender de tilbake til tyskland.. vi rører ikke den føleren..er det noe spesielt med din bil, siden den "spiser" lmm?? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kan kanskje svare på dette nå, LITT seint men.. Er åpent luftfilter som er årsaken til det. Har greenfilter twister, men må nesten bytte til K&N. Grunnen er at greenfilter er smurt inn med olje som suges inn og legger seg på LMM... :/ Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg