volvo264 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 volvo 740 86mod 288000km rask info http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1247396 Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hei! Mye skal du ha for grøftelys og hvite blink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 kunne du ha plukket av alle listene på bilen? alle som er crommet. er meget intrisert i å kjøpe dem, siden jeg mangler mange på min Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Automat eller manuell? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hei! Mye skal du ha for grøftelys og hvite blink? neis..500kr for begge dele? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kunne du ha plukket av alle listene på bilen? alle som er crommet. er meget intrisert i å kjøpe dem, siden jeg mangler mange på min rundt sidevinduene er de bytta til svart da, men er forsatt crom på framruta å bakruta. men kan sikkert skaffe på dørene også. har vell på jobben. men kan vertfall plukke av de som er av crom som er ijenn på bilen Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Automat eller manuell? manuell på bilen, men har også alt frå automat også Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 rundt sidevinduene er de bytta til svart da, men er forsatt crom på framruta å bakruta. men kan sikkert skaffe på dørene også. har vell på jobben. men kan vertfall plukke av de som er av crom som er ijenn på bilen visst dem er svart så vill jeg ha:D for skulle lekke dem svart selv:) send meg en pm for pris på alle listene da:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger pedalstell til manuell +++ Pm for pris, evt? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 visst dem er svart så vill jeg ha:D for skulle lekke dem svart selv:) send meg en pm for pris på alle listene da:) ikkje alle som er svarte. er også litt forsjell på dei listene, kommer frå forsjellige typer. har tatt fra 740,940 og 960. var faktisk litt forsjell på dei.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Trenger pedalstell til manuell +++ Pm for pris, evt? har ein som er interisert i pedalsettet...har ikkje fått ein pris med han enda, men kan sei i frå når eg har fått ein pris osv...selger i grunnen delene for hbo Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monocross Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 den 745 du har e det takluke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 den 745 du har e det takluke? desverre ingen takluke på den Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 då var heile bilen vekk Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg