Gå til innhold

til en av de som hadde tredje generasjons GM f-body her på forumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Husker ikke hvem det var, men en av dere hadde funnet en grei leverandør av dørpakninger til disse bilene. (jeg har en '85 camaro) Trenger litt div slikt.. prøver å koke sammen en jetcarrier sending.

når man først er inne på det... jegs/summit har mye performance biter osv,men dårlig utvalg på endel detaljer. Hvem har bra utvalg på "melk og brød" til disse bilene? bla. annet sliter jeg litt med å finne pakning til bakakslingsdekselet mitt, en BW 9-bolt.... forslag/erfaringer mottas med takk :)

jeg er sikkert ikke den første som spør om dette, for å si det mildt, men søkefunksjonen på forumet bare løker... kommer tilbake med 0 resultater selv om jeg søker på ting jeg selv har funnet manuelt i poster...

MVH,

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://bilforumet.net/showthread.php?t=114372

Her!

Der ser du priseksempler på norske leverandører. Jeg kjøpte mine fra Steelerubber på ebay.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-Firebird-T-Top-Roof-Rail-Weatherstrip-Seal-Rubber_W0QQitemZ280028772159QQihZ018QQcategoryZ6763QQrdZ1QQcmdZViewItem

Gå på:

Visit seller's Store:

Steele Rubber Products

Der finner du weatherstripsene du trenger. Jeg er kjempefornøyd med de!

Det mest praktiske og letteste stedet å finne deler er uten tvil ebay.

Gå på http://www.motors.ebay.com og videre til "Car and truck parts" og fyll inn merke, årsmodell (1982-1992) og kos deg med mange sider med gromme deler!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takker. da har jeg noen kilder til på lista...

takker for svar Mr.TransAm. det var den posten jeg tenkte på

camaro kongen: genialt... så ut til å være et bra utvalg her. Har du erfaringer med dem også? hvor kjappe er de til å sende osv?... tenker på i forhold til jetcarrier, o.l.

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. den røde der så ikke dum ut gitt. mens det panseret på den øverste blå vel ble litt i det meste laget, men det er sikkert bare meg :)

culsmog: takker for komplimentet :)

Når vi først er i gang og diskuterer disse bilene... noen som veit hva de boltene som fester framskjermene til karrosseriet, osv heter? (de gjengede boltene med spiss på)

Og om noen i norge leverer dingsene? regner med å bestille fra statene, men må først finne ut av hvilken type det er før jeg kan bestille... bilen min mangler endel her og der.

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang de boltene.. ikke sett på det der.. men er det ikke vanlig med karosseri skruer på skjermene.. ?

nja, mulig de heter det... er vel de normale karrosseriboltene som gm bruker, med et clips på baksiden, og en spisset bolt (i tilfellet med skjermene er den sånn ca 8mm hvis jeg ikke tar helt feil..

denne(6mm)

og

denne (8mm)

ser helt like ut, men jeg er litt usikker på å bestille dingsene da jeg ikke aner om det er riktig type.

forresten... er det den bilen som sto til salgs oppe i larvik i sommer? husker at det var en eksepsjonelt hel en som jeg prøvekjørte der oppe....

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. den røde der så ikke dum ut gitt. mens det panseret på den øverste blå vel ble litt i det meste laget, men det er sikkert bare meg :)

Jeg syntes RAM AIR 2 HOOD er noe av det fineste man kan sette på en 3 gen. Bestiller mitt snart. :D

Er forresten usikker på hva de skruene heter.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider