ealoken Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hei, i løpet av det siste året har det dukket opp en del nye bygg av vårt kjære merke. Og jeg vet det dukker opp flere i løpet av vinteren. Gatebil har jo som kjent utstilling på sine treff, og det jeg lurer på er om vi skulle ha kapret oss et område for våre kjære volvoer? Snakker da om en 10 - 15 plasser, derav førstemann til mølla opplegg. Evt melde seg på vi gatebil. ting er enda bare tanker, men hadde vært utrolig morro og fått dette til å bli en realitet og en fast del fra oss her på Volvo delen. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 God ide. Jeg var der på juli treffet å på lørdagen ble jeg dirigert til å stille ut på en grusplass som dem fleste trodde var parkeringsplass. I tillegg støva bilen totalt ned så den så ikke ut på søndagen når jeg var så frekk at jeg klarte å snike meg ned på den skikkelige utstillinga. Hadde vi kunne stilt ut som "klubb" hadde vi nok fått reservert plass for skikkelig utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Jeg er med :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 for å stille ut trenger man å være en klubb, samt at alle medlemmer melder seg på via skjema som gatebil.no har føre treff... Gatebil plukker ut de bilene de føler er aktuelle, med tanke på plass mangel... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hmm, da får vi regge hos i dabutcher sin volvo klubb da;) også ta det vi der. For det hadde vært kult om de "beste" gutta herifra som kjører volvo hadde fått stand der. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg