rdl Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg skal selge min DVD spiller med 5.5" skjerm fra CUBE. det er blitt sett ca 4-5 filmer på den, er kjøpt for ca 2mnd siden.. Plasten på skjermen er ennå ikke tatt av, SOM NY! selges 4.500kr. Sonefri dvd spiller som kan spille SVCD,MP3 og andre vanlige avi/mpeg filer. Følger med fjernkontroll send mail! rdlracing@hotmail.com eller PM på forumet MVH Robert Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 prisen er nede på 4.000kr.... seriøst ingen som vil ha?. trodde dere lat jævlen var helt dilla på å se på fast and the foruis + annet dritt i bilen mens dere råna rundt? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajay Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Hva koster den ny da ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Spiller det noen rolle? Jeg kjøpte meg dvd spiller + + + for litt siden og havnet lett på 20k... Så 4k er absolutt ikke mye! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 den spilleren det er snakk om her da, kan ikke måle seg med spilleren din til 20 laken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gawte Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 hvor bor du ?:cool: hva kosta den ny? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 veiledende kosta den 6400 eller no slikt, jeg fikk den som pakke pris av han fyren.. "kjenner'n litt" for 5200kr. HAR KVITTERING på alt bilde har jeg desverre ikke. kan sikkert få tak i men lettere er om dere ser den live. om dere holder til i nærheten.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Kvaliteten er helt grei, men som det ble nevnt lenger oppi her, kan ikke måle seg med de dyre til blandt annet pioneer og clarion. Har man ikke nok penger for man en grei nok spiller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by rdl veiledende kosta den 6400 eller no slikt, jeg fikk den som pakke pris av han fyren.. "kjenner'n litt" for 5200kr. HAR KVITTERING på alt bilde har jeg desverre ikke. kan sikkert få tak i men lettere er om dere ser den live. om dere holder til i nærheten.... du får aldri solgt den...ingen vil komme i nærheten av deg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Håkon A du får aldri solgt den...ingen vil komme i nærheten av deg.... haha :D ond du er... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Er det noen intresserte eller?..... har det ligganes løst her hjemme i over 3 uker nå.. trenger å kvitte meg med det.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Du får da en ny cube spiller og 7" widescreen-skjerm for 5990kr hos bilradiospesialisten.. Hvor langt ned i pris går du rdl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg