BurleY Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Heisann :) Vi er en gjeng på 5 stk som har kjøpt oss russebil, og nå driver vi litt med innkjøp av anlegg :) Vi har allerede 4 stk 12" bassere og forsterker til 2 av disse. Det vi nå trenger er en monoforsterker som orker 1000wrms i 2 ohm. Kanskje litt mere å. Er det noen der ute som har en og selge oss, helst rimelig, Vi er også åpne for sponsing, mot at du får navnet ditt/frimanavn på siden av bilen. (Ta kontakt for mere info og bilder o.s.v.) Mvh Kristian Bjørke Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 har en monoblokk fra magnat til salgs, 1000w. interessert send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg har en helix monoblokk 1000rms drar ALT! 3500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ellers så er vel earthquake PHD2000 et bra alternativ? 3600 ny hos http://www.installbay.no ;) Ikke at jeg har hørt den, men har hørt mye positivt om earthquake generelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 oi, hadde da glemt denne tråden jeg ;) Men vi har planer om og kjøpe den forsterkeren som RuuDpus linket til. Mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Orion 1200D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har du en til salgs? Pris? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Pris på Orion 1200D 4000,- Kicker SX1250.1 4300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg har et par stykker Lanzar monoblokker på rundt 1300w rms stykket. Vil gjerne ha 2500kr stk.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg