Gå til innhold

Alpine IVA-D100RB

Ranger emnet


noen

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger meg på tråden jeg...

Men når det gjelder å se på musikkfilmer osv....

Noen som vet om det går og brenne musikkvideo`er fra pc og spille di på spillern?

tenker ikke på hele musikkdvd`er men og lage en random dvd eller cd og ha i biln...

Ellers så er spillern midt i min prisklasse så vi får se =)

Mvh SunIx^

Det kommer ann på formatet virker det som, jeg skrev noen til cd i stad (rundt 8 cd'er, avi og mpeg format) og ingen virket.

Antagelivis pga at det var rippet osv osv, så det finnes tydeligvis begrensinger.

Men jeg har en del torrenter på vei ned nå (iso'er og ymse formater) så vi får se hva som skjer.

Pink floyds pulse derimot (orginal), var knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på formatet virker det som, jeg skrev noen til cd i stad (rundt 8 cd'er, avi og mpeg format) og ingen virket.

Antagelivis pga at det var rippet osv osv, så det finnes tydeligvis begrensinger.

Men jeg har en del torrenter på vei ned nå (iso'er og ymse formater) så vi får se hva som skjer.

Pink floyds pulse derimot (orginal), var knall.

 

Okey. Har et par dvd`er men blir jo lei av di fort siden det er bare 2-3 band. Og kjøpe dvd filmer til 2-400kr blir fort penger av. Men om den usb kontrollern kommer snart går del og ha en hd i bilen med alle musikkfiler osv og eller ha orginalt det andre ^^.

 

Men den veil prisen må vel være en spøk?

om man ser på eltek sine sider under "Bilstereo - Alpine" så ligger den spillern til VEIL PRIS 16.995,- KAMPANJETILBUD 9.995,- og nå da til 7495.-.

Kan di virkelig senke prisen så mye og tjene på det?

 

På lydfabrikken koster spillern 9990.- Og det står ikke noe om tilbud etter det jeg ser....

 

Ikke det at jeg klagerpå prisen, men jeg synes det er litt snodig.

 

Så vi får se hva som skjer, kanskje jeg ikke klarer og motstå fristelsen ;p

 

Mvh SuNix

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg har skjønt så må du ha en navigasjons enhet ved siden av+dvd. plata.

 

Denne pakka er på tilbud hos eltek til 18000kr....

 

oi, det var jo biiilllig da ;pp...så da er det bare og glømme :/

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blackbird saken ser ikke så dum ut den nei, men når den alikavel er ekstern kan man jo kjøpe f.eks en Garmin Streetpilot c550

http://www.gpsbutikken.no/site/GPSp%C3%A5veienogibyen/GPSforbil/GarminStreetPilotc550/tabid/283/Default.aspx

Denne koster da ca halvparten av den "blackbirden" hvis den har ca halv pris av di som finnes på markede nå.

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Har et par dvd`er men blir jo lei av di fort siden det er bare 2-3 band. Og kjøpe dvd filmer til 2-400kr blir fort penger av. Men om den usb kontrollern kommer snart går del og ha en hd i bilen med alle musikkfiler osv og eller ha orginalt det andre ^^.

Men den veil prisen må vel være en spøk?

om man ser på eltek sine sider under "Bilstereo - Alpine" så ligger den spillern til VEIL PRIS 16.995,- KAMPANJETILBUD 9.995,- og nå da til 7495.-.

Kan di virkelig senke prisen så mye og tjene på det?

På lydfabrikken koster spillern 9990.- Og det står ikke noe om tilbud etter det jeg ser....

Ikke det at jeg klagerpå prisen, men jeg synes det er litt snodig.

Så vi får se hva som skjer, kanskje jeg ikke klarer og motstå fristelsen ;p

Skjermen er faktisk brukbar selv om man bare spiller mp3'er, fordi man får med en del info, enten cd text eller all info i filnavn osv.

Så man får med mesteparten av informasjonen man ser i fks itunes.

 

Ganske smart med et mappesystem på spillern også, siden man får ganske mange mp3filer på en cd\dvd kan det være litt uggent å finne det sporet man vil.

 

Som du sier, jeg tror det blir en ekstern harddisk på 500gig etterhvert (koster rundt 2k).

Har 110gig med musikk og musikkvideoer og jeg gidder ikke begynne brenne det på dvd.

 

Og den gps saken var vel en bærbar gps med dockingstasjon som man _kan_ koble til spillern og styre den fra.

Hørtes snedig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Meget bra kjøp til den prisen. Alpine kommer også med usb adapter snart som kan tilkobles denne spilleren. Da kan man evt koble en 80gb harddisk til den, og betjene harddisken fra spilleren. Både film og musikk:) 2v linje ut er ingen bekymring da Alpine er beskjedne når de oppgir linje spenning.

 

 

 

Noen som har hørt noen om denne usb adaptern ? Er den kommet på markede eller?

 

Mvh SunIx^

Mvh SunIx^

 

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår