eravne Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du har lenger liste enn ett superbortskjemt barn har til jul jo! :) Rå bil, hold den sort! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra700 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hva med å få skilter på bilen da? Siter 2006 toyota yaris 1994 toyota supra tt eurospec 1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Beklager seint svar. Stemmer at det var denne jeg så. Stilig bil! Regner med jeg får en prøvetur? :doh Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olson Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takker for kommentarer. Inngikk en avtale med firmaet som laget motoren, og har gradvis bygget/betalt på den i 2-3år. Har ikke hatt ferie eller lignende på ganske lenge. Bortskjemt? neppe :) Husker ikke størrelsen på felgene. Skilter blir nok uaktuelt, da bilen er ment som en bane/ lekebil. Alt for mye som er gjort med den, til at jeg får skilt uansett. Jarbra. Prøvetur kan altids la seg ordne ;) Siter Joachim \ Autofx R33 Kakimoto. 600hp-> Div nye deler selges: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=17615 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Å fy fasan, det hadde vært heftig. Er du bosatt i Sarpsborg? Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olson Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Å fy fasan, det hadde vært heftig. Er du bosatt i Sarpsborg? Holder til i sapsborg. Send meg en melding/ ring 90854346 nermere helgen. Siter Joachim \ Autofx R33 Kakimoto. 600hp-> Div nye deler selges: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=17615 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Jeg tar glatt turen til Særp for prøvetur og :biker :blunk: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Kan ofre meg jeg og, hvis du vil ha passasjer en gang..:P Har faktisk sett denne flere ganger, den gangen den var gul.. Utrolig tøff bil! Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Å fy fasan, det hadde vært heftig. Er du bosatt i Sarpsborg? Fyfasn, urettferdig ;P;P Rå kjerre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er det lastebilen til Svenn-O i bakgrunnen? :wonder: Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 lite kæbe da ,p men går sikkert bra den ;D haha!! "lite dame da" ??!! Lær deg kebabnorsk a.. herreguud.. "schpaa kæbe" betyr "bra dame" ..:rockets Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hvor i særp holder du til? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg