Timmeyh Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jeg lurer på om denne er verdt penga og om den er bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325064 vil gjerne ha noe info om den som watt rms og sånn hvis noen vet. mvh Tim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har vært nevnt i andre tråder her for noen dager siden... Info om den står ikke engang på produsentens hjemmeside, så tviler på at du blir noe klokere her;) Men den gamle x3000 skulle vel levere 3000wrms i 2ohm, så den de bytter den vel neppe ut med noe som leverer mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeyh Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ja jeg syns den var så innmari billig til den ytelsen så lurte på om d var no onklig crap som ikke holder. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ta å les litt om den forrige soundmagusen... ligger en del tråder om den her på forumet;) Søkefunksjonen er øverst til høyre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeyh Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hjertelig takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Soundmagus x1500 er oppgitt til 1500w rms i 1ohm på nettsiden til produsenten, mens den derimot i manualen står 1250w rms i 1 ohm. Og siden x3000 er to stk x1500 i en chassis så blir det ikke så vanskelig regnestykke :thumb Men x3100 vet jeg ingenting om.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Produsenten klarer imidlertid å omtale forsterkerne som Professional "hi-fi" Car Amplifier.. Godt de er selvbevisste ihverfall :D X3000 yter 3000 watt RMS ved 14.4V, 50Hz og THD+N < 2.5%. Ikke sånn voooldsomt imponerende, men heller ikke så altfor kritisk, med tanke på hva den sannsynligvis vil bli satt til å drive ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fikk igår den nye x1501, og etter litt prøvespilling er jeg rimlig fornøyd. Har ikke fått lagt opp nye ledninger, men slik det er nå, fort montert, så er jeg veldig imponert allerede, kjører den bare sammen med en Pioneer TW-W306C sub, og merket veldig stor forskjell på den i forhold til den gamle amp'n. Var veldig fin finish på forsterkeren også, ikke noe jalla utseende :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan du ta et bilde av den og legge det ut et sted? :) Nysjerrig på hvordan den er utseendemessig. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jepp skal ordne bilde iløpet av en times tid =) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jepp skal ordne bilde iløpet av en times tid =) ER det med noe produktspesifikasjoner? har bestilt meg en slik selv nå, men vet ikke hva den yter... samma det, billig var det :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ja, det følger med noen papirer, står spesifikasjoner der. Kan ta bilde av de når jeg kommer hjem fra skolen. :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Genialt! takk for bilder :) Tøff den , litt annerledes enn forgjengeren. Ser de har gitt opp neonlyset til fordel for alu finishen. Mistenker sterkt at innmaten her er HELT likt x1500, med et par forbredinger naturligvis. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Er godt mulig det den er ganske lik inni, men jeg er hvertfall strålende fornøyd med denne. blir gøy når jeg får gitt den litt last, og nok strøm , skal legges opp til helga, også skal jeg teste en 15" stroker på den , hehe. Boddiz: Er du fornøyd med SPL subwooferen din? Sikler litt på en slik en Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hmm... skal strømkabelen være slik eller er det bare midlertidig? Du har også koblet remote slik at forsterkeren alltid står på. Bare sånn hvis du ikke visste det ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg