BE18068703 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skal selge en bil i dag. Bilen er registrert og er forsikret på meg. Må kjøper betale omregistreringsavgift v eierskifte? Kjøper kommer langveisfra og vil nok ha med seg bilen i dag, hvordan skal jeg unngå at han kjører på min forsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kjøper ringer sin forsikring og sier han er på vei for å se på en bil han tror han skal kjøpe. Han vil derfor forsikre den i dag, med mulighet til å si opp forsikringen i morgen. Kan jo være at han ikke vil ha den. (Dette skal ikke koste han noe) Om han eller du betaler om reg skal bli avtalt mellom dere å bør stå i kontrakten. DU skal levere omregistreringen. Han skal ikke få med seg denne lappen. Det gjør du i morgen på vei til jobb. Sammtidig som du sier opp din forsikring. Dette kan du gjøre siden en annen har forsikret samme bil. Det er iallefall slik jeg gjør det når jeg kjøper og selger bil. Da slipper jeg noe tull. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg