Primera_Stian Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg ser denne bilen, men her er i allefall bilder! :P Bilder sier mye mer enn ord! Bare sånn at dere vet det er det svarte greia der bengalakk som er rullet på! :) Ser jo helt rått ut med svart/hvit når det er så halvferdig! Lurer på om den går like bra som den ser ut til!?! :hvaskjera EDIT: Fiksa linkene til bildene. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 sett denne et par ganger jeg også.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Æsssjjjjj Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er en som går på brundalen sin, smaken er som baken.. så du ikke thorshov streamern i frontruta da? det var toppen på i`n :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 sr ingen bilder eg :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Syns bilen var tøff jeg :) Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Bilen er ikke tøff den er ruinert utseendemessig. Ja det er en thorshov streamer i frontruta btw. :P Fyren som eier bilen bruker å stå på parkeringsplassen og spille høy musikk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skjønner ikke greia... finnes da hundrevis av biler i trondheimstrafikken som ser værre ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den opeln der går jo på brundalen jo:P Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 det er jo en opel så det gjør jo ikke no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den der har jeg sett opptil flere ganger. Er den ikke malt med "bodyschytts" da? Mener det er struktur i den lakken også jeg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 heh ja står på berundelen vgs. den der gitt sammen med en litt ødelagt opel kadett iblant :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 det er jo en opel så det gjør jo ikke no. Word Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Men den er ikke pen.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Men den er ikke pen.. :P takk :P men du som har den røde primeran ? bruker å stå på bilbyn osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg