mono Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Oppdatert tilstandsliste! Bilen SKAL vekk da jeg ikke trenger 2 biler, den kommer nok til å bli avskiltet i løpet av desember så vær rask! Jeg er åpen for byttehandler i Bilstereo/Felger til 98mod passat/TV+Xbox360 med mellomlegg. Problemer som MÅ gjøres noe med: Olje alarmen piper når bilen er varm å at den ligger i 4gir, girer jeg ned til 3gir så slutter den for det kommer høyere trykk på motoren. Jeg vet ikke om dette er bare en føler, for tynn olje (full synt.) eller om det er noe mer alvorlig. Bilen tar også inn litt vann igjennom takluken ved store nedbørsmengder, er nok bare tette dreneringer i taket. Bilen må også godkjennes for senkesett, alle papirer medfølger og den trenger en eu kontroll! Kom med bud, alt over 20 000 vurderes seriøst! Kom gjerne innom for en titt eller prøvetur nå mens den står med skilt på, jeg nås på 957 92 600. Info: VW Golf Mk3 GL 1.8i 66KW Motorkode ABS. Dusty Mauve Lakk - LC5P. KM: 253 100+ Import i 99 tror jeg. Kollisjonskadet i bakpart, hellakkert ca. år 2000. Service hefte i Tyskland frem til 179'. Må EU godkjennes utgangen av November 06. Gode Piggdekk og Sommerdekk. Eletriske Speil, Vinduer og Soltak. Omreg: 1300? tror jeg. Mods: Senket 65/55 på Supersport Cupkit + 15mm senkeskåler i front. ATS Cup 15 felger. Vento Panser, Lykter, Emblemfri Grill og Grill List. Vr6 Leppe. Vr6 Interiør i grått stoff. Chrom ringer i instrument. Simons Effektpotte. Luftfilter av ukjent type. Rust: Kun overflaterust, ingen "gravrust" Rust bobler i fremkant på taket ved vinduet. Små rustbobler i ene hjulbuen. En flekk under pakningen i døra. Litt under list på bakluka. Noen flekker på innsiden av bakluken. Litt rust på det ene jekkfestet. Arbeid som må gjøres: Godkjenning av senking og felger. Valsing bak, eller mindre dekk med litt mer strekk. Lekker vann fra plastslange som ligger på termostat, etterfyller 1l imnd. Registerreim i 2007 engang. Oppdaget i dag litt oljesvetting ved girkasse, vet ikke om dette er noe alvorlig. Innmat i blinklys i frontfangeren har falt ut under kjøring. Synk ringen til 2'dre giret er litt sliten, men er ikke noe problem, og trengs heller ikke gjøres noe med, sålenge bilen behandles fint på kald motor. Arbeid som er gjordt i mitt eierskap: Byttet 3 hjulagre. Skiftet Termostat. Viftereim, Servoreim. Opphengskuler. Fjærbeinslagre fremme og bak. Startmotor. Fikset rust rundt siderute Venstre. Interiør: Veldig godt holdt, ett ørlite hull i seterygg bak, og noen få riper i plastikken til midtkonsollen. Støtteputa i førersetet har den normale "daffe" formen. Dashen er sort av farge. Lakk: Lakken ser veldig bra ut, men det er ikke noen "Show" standar på den, tidens tann har gitt den noen riper de siste årene, mange av dem kan nok fjernes med rubbing. Har også en lakkforskjell etter rep av rust på den ene sida, lakkereren som bomma litt :p Ses kun i sollys og bensinstasjon lys. Noen få og veldig små transportbulker i panser, samt at passasjer døra har noen utover bulker, sikkert kommet etter at noen har satt på dørpanelet igjen, disse ses kun i spesielle vinkler. Spør viss det er noe dere lurer på, kun Seriøst intressete. Mvh. Glenn Ove Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Innbytte i eldre BMW 3serie (318/320) eller lignende er også aktuelt! er såpass lei av å kjøre lav bil nå at jeg holder på å klikke litt.. hehe. Justering av hjulstilling, lys og lasteventil er nettopp utført, har dokumentasjon på dette. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Står her fremdeles! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 INGEN bilder av den utvendig? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ser ut til at serveren de bildene ligger på er nede for øyeblikket. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hva med disse? Ser meget fin ut den golfen din, tøfft med vento front... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jepp er den.. står ett helt annet hjulsett på nå, disse kan medfølge viss den ønsket kjøpt uten ATS'ene. Samt at den er litt lavere bak, har sunket litt.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 mye hadde du tenkt deg? så bare hvor mye du ga for den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 35lapper uten Ats'ene, 5000 viss du skal ha dem med. all info står i første post viss du leser litt nøye ;) helst med innbytte, men kan vurdere uten også... prisen er litt diskuterbar.. lite rust på denne bilen, den værste er det i fremkant av taket/vinduet, ca en 3cm lang rustboble, må ut med vinduet for å få tatt den skikkelig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 fremdeles ikke solgt, kan vurdere bud på 30 000 uten ATS'ene... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ingen intresserte? kom med byttehandel tilbud, trenger en bil som ikke er så lav siden jeg flytter en plass med litt vanskelig innkjørsel om en ukes tid. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 bump! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 har en 1989mod opel omega 2.0i eugodkjent i åver 1år helt nye vinterdekk på alufelga.hav tenke du på mellomlegg da?? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Uaktuelt med opel gitt ;) Bilen kan gå for 27 000 uten felga. må være ferdig eu-ok 1jan ifølge tilsynet. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Oppdatert info i første post! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg