spurv Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Noen som har erfart at disse skruene sitter så si bom fast?: http://www.taligentx.com/passat/images/large/dlm_07_sill.jpg Er det noe spessielt som skal til for å skru disse ut? Selv har jeg en Ironside skruetrekker, men tar jeg i nok, så begyner faktisk håndfestet på trekker å "dra" seg av :). Dvs, jeg tar ifor fulle mugger, med hansker o.l.. Tips til hvordan jeg kan få de løs. Alle sitter like fordømt gitt :(. EDIT: Litt surt.. sitter på 1 rull med brownBread, 1xRockford T4004 amp, 1 set Rockford Type RF 6.5" komponent sett... som jeg ikke får inn pga disse møkka skruene :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 du kan prøve med et annet skrujern som du kan sette på en fastnøkkel på. da får du et annet moment på skrujernet.. hvis ikke det går så kan du prøve med meisel og hammer..men ver forsiktig med lakk og sånn... mulg du må ha noen nye skruer etterpå å da.. men jeg har gått for det første tipset... Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_tdi Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Skal du fjerne låskassen da ? Siter - Passat 03 1,9 tdi 110 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hmm.. ikke si at di derre 2 luringen ikke sitter i karosseriet til døra?! HEH. Da blirre månelyst på toten :D. Mente de 2 også måtte ut jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hvorfor bruker du ikke bare en 1/4" skralle med overgang til bitsfeste? Det er jo kjempeenkelt og da løsner du de fleste skruene skulle jeg tro :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg fikk tak i en overgang som jeg brukte på en 1/2" skralle sist jeg hadde døren oppe. Bare pass på at du bruker rette bits! Dvs en tolvkantsbits nr 8(INX 19) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 du trenger vel ikke å ta ut de skruene for å bytte høytalere å dempe? trenger vel bare å ta av dekselet på innsiden av døra vel? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 du trenger vel ikke å ta ut de skruene for å bytte høytalere å dempe? trenger vel bare å ta av dekselet på innsiden av døra vel? Var det jeg hadde håpa på og.. men nei da.. EDIT: det er litt enklere å legge inn kabler o.l. Samt skal dempe døra :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg fikk tak i en overgang som jeg brukte på en 1/2" skralle sist jeg hadde døren oppe. Bare pass på at du bruker rette bits! Dvs en tolvkantsbits nr 8(INX 19) Er dette Torx?! Se om jeg får handlet en slik rakker idag.. litt lei av å ikke få brukt utstyret :). Gleder meg til å høre forskjellene med og uten Brownbread. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er dette Torx?! Se om jeg får handlet en slik rakker idag.. litt lei av å ikke få brukt utstyret :). Gleder meg til å høre forskjellene med og uten Brownbread. Nei dette er ikke Torx. Torx har bare 6 kanter. Så for all del ikke prøv å bruke en torxbits på den skruen, Da ødelegger du den bare! Denne bitsen har 12 kanter. Brukes mye i bilindustrien. Personlig så synes jeg torx er mye bedre enn 12-kant bitsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 AH. ok. Da skal jeg se hva jeg får til i morgen.. takker.. vært til MYE hjelp :D. Tror jeg da... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Mener å huske att skruene på den ene døra er links gjenget også. Slet med det samme da jeg demonterte min -96 Passat før lakkering en gang i tiden. Eller var det bare dørhåndtakskruene som var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Mener å huske att skruene på den ene døra er links gjenget også.Slet med det samme da jeg demonterte min -96 Passat før lakkering en gang i tiden. Eller var det bare dørhåndtakskruene som var det? Det hadde vært kjekt å vite :D. På bare ene døra?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Kan ikke huske at noen av skruene var links. Men -96 mod er vel den gamle modellen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Da har jeg kjøpt meg bitsett med slik 12'er :D.. se om vi får begynt litt i morgen... Jeg har forresten en 99modell sedan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg