Gå til innhold

Saab 9000 med ca 400hk selges!

Ranger emnet


tomg1982

Anbefalte innlegg

Ok bra :)

Er en eller annen tommelfingerregel at det koster 1000kr per hk. Mulig det ikke passer her :)

 

Sikkert på dere ikke blander? Når man øker HK på en bil som er yngre enn ti år, må man betale ca 1000,- (Tommelfingerregel) per hest i økte avgifter. Å få bygd seg en 600hk motor koster vel rundt 200.000? + - kommer jo an på hvor mye man skrur selv.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert på dere ikke blander? Når man øker HK på en bil som er yngre enn ti år, må man betale ca 1000,- (Tommelfingerregel) per hest i økte avgifter. Å få bygd seg en 600hk motor koster vel rundt 200.000? + - kommer jo an på hvor mye man skrur selv.

 

Se min neste post etter den der :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??

 

Steg 6 hos Maptun koster 52K svenske kroner, og gir 390hk og 540nm.

 

er vel 400hk og 540nm og dette koster vel 72k svenske kroner ink moms....

http://www.maptun.com/webshop/products.php?rubrik=130&kategori=318&produkt=92

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

Er dette noe som er holdbart? Er ikke noen Reodor på skruing,så det passer meg best å holde meg til vask og bensinfylling..

Gi meg et godt tilbud da vel,så kan jeg hente den i morgen..

Mvh Roger

 

Hei! Her er det bare å fylle bensin å kjøre ja! Dette oppsette er holdbart som bare det. Har ikke hatt noe problemer med motor'n jeg, men så har den bare gått 8000km etter overhaling. Maptun oppsettene er nesten skudd sikkre.

Du skal leite godt for og finne en bil med rundt 400hk te 105000kr? Så det er ikke noe høy pris på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prute denne bilen blir for dumt, det burde vært budkrig:) Hadde jeg vært ute etter ny bil, hadde denne stått øvert på lista! Tipper det er ikke mange som henger på denne 70-200!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt tid på den enda, men den drar nå inni helv... når du passere 3500omd. Den drar meget godt fra 100-230km/t eller fra 70 å opp:)

 

Fytti rakern får grøssniger av å tenke på det!!:) Det er sånn vis du har en i ræva åsså gir på med denne, da reiser du bra ifra:) Enkelt å greit

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår