Flip_ Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hvorfor er den bare EU-godkjent i ett år? Sist godkjent: 29.08.06 Frist for neste kontroll: 30.09.07 Siter 1991 BMW 325i -X-1987 VW Golf II GTI 16V -X-1992 Audi 90 Coupè quattro 2.8 V6 -X-1997 VW Passat 1,8T -X-1993 BMW 318is coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hvorfor er den bare EU-godkjent i ett år? Bilen skulle egentlig inn til eu kontroll i fjor, men da sto den nedi i garasjen uten motor:) Så jeg var på eu kontroll for ca 2 mnd siden å da er det ca 1 år til den skal inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Da har jeg benket bilen. Den ga 370hk og 533nm på motor'n! og det er med feil tenning og for mager blanding. Skal levere inn Ecu'n til ny maping før eventuelt salg. Og da vil den mest sansynlig nå måle på 400hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det er ikke dårlig:) Men hva måtte du gjøre med girkassa for at den skulle tåle så mange hk? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ingenting! Den er helt orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan tåler den all den krafta, trudde du måtte skifte kasse jeg da. Har hørt at du må ta det rolig når det begynner å passere 250hk! Da sa han at vis du kjører hardt på 1 og 2 gir, så sleit det veldig på kassa! Eller er det feil? Å da lurer jeg på åssen du klarer å kjøre med org,hehe! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Heftig bil! Er effekten godkjent i vognkortet? Kunne godt tenkt meg en sånn sleeper.. men mangler 10k :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan tåler den all den krafta, trudde du måtte skifte kasse jeg da.Har hørt at du må ta det rolig når det begynner å passere 250hk! Da sa han at vis du kjører hardt på 1 og 2 gir, så sleit det veldig på kassa! Eller er det feil? Å da lurer jeg på åssen du klarer å kjøre med org,hehe! Bør ta det med ro i 1. og 2. gir. Det holder til meg i vært fall. Bruker som regel å vente til 3. gir før jeg lar den få det, men en forsterket kasse hadde ikke vært dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Heftig bil! Er effekten godkjent i vognkortet?Kunne godt tenkt meg en sånn sleeper.. men mangler 10k Effekten er ikke godkjent i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Bør ta det med ro i 1. og 2. gir. Det holder til meg i vært fall. Bruker som regel å vente til 3. gir før jeg lar den få det, men en forsterket kasse hadde ikke vært dumt. Okey, ja, det er sånn vis du ligger i 80 å kliner til, så kjenner du det napper i 3 gir=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er bilen solgt? mvh oddi Som snart har solgt sin 900 aero cab Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er bilen solgt? mvh oddi Som snart har solgt sin 900 aero cab Står så i annonsen fra autodb i første post... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Bilen er ikke solgt enda! Har kjøpt Ny forsterket girkasse, ny programvare og kam. Så prisen blir litt høyere en før vis det blir så jeg selger? Hvar en kar som skulle kjøpe, men etter som han ikke fikk lån så ble det ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Bilen er ikke solgt enda! Har kjøpt Ny forsterket girkasse, ny programvare og kam. Så prisen blir litt høyere en før vis det blir så jeg selger? Hvar en kar som skulle kjøpe, men etter som han ikke fikk lån så ble det ingenting. okei, hva er høyere pris? Hva slags interiør har du? Aero? skinn? velour? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomg1982 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Litt usikker? Den går ikke for under 125 For 2 uker sia kjøpte jeg ny girkasse fra sverige (15000) Ny programvare (ca 8000) Ny kam ( 7000) Så nå skal alt fungere meget bra. Er ikke helt ferdig med den enda så jeg har ikke fått prøvd den. Driver å monterer girkassa. Det er skinn interiør ikke aero. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg