gshock Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei, Noen her som har byttet toppakning på sierra dohc? Har nemlig problemer med å få registerkjedet på igjen, synes det er litt slapt i bunn på den ene sida, og det er ikke sjans å få på begge kam-dreva. Noen som har vært borti det samme og kanskje har noen tips ? ser ut til at det henger på i bunn-drevet og jeg strammer det godt også liksom. Men mangler ca 1 cm på innsugskamdrevet. takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 en kompis bytta toppakning på en slik, tror det var en 2l dohc. Han ble ivertfall jævli plaga med den hydrauliske strammeren, at den løste ut/ikke løste ut eller noe..husker ikke helt. Kansje det er noe lignende i ditt tilfelle? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Strammeren bør byttes! Noen sier det går ann å få den inn igjen , men jeg har aldri klart å forstå hvordan ettersom jeg har opnet en og sett patenten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gshock Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 takk for svar folkens.. alle sier jeg må bytte den, så jeg har bestilt ny del.. da skal det nok ornde seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg