Larsern_1988_ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har en t3 turbo og manifoil liggenes til min 2.0l doch ford motor.....noen som har en viss peiling på hvor lenge det vil holde hvis jeg kjøre på 0,3 i ladetrykk?? minutter, timer,dager????...........altså kun turbo(mulig intercooler) Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 0.3 kan du vel kjøre til motoren egentlig dør.. Er det ikke en tommelfingelregel at man ikke skal lade mer enn 0.5 når motoren er orginal? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Om du tar en titt på fastford-forumet så er det et par som har byggd DOHCturbo der, de har nok svar. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Om du tar en titt på fastford-forumet så er det et par som har byggd DOHCturbo der, de har nok svar. ja ok...var der i går å leita litt før jeg la ut denne tråden, men jeg fant ikke no da...skal se mer.... Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Holdbarheta er invers proposjonal med effektuttaket relativt til motorstyringens kapabilitet. Enkelt, ikke sant? Jo mere hester du tar ut og jo mere tenningsbank du opplever, jo kortere holder den. Med et skikkelig oppsett på ECU-siden kan du sikkert doble effekta uten at det har noen praktisk innvirkning på holdbarheta. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg