Gå til innhold

andrej1 sin bildetråd | MASSE NYE BILDER!! 90 20V, A4, S4 & Golf

Ranger emnet


andrej1

Anbefalte innlegg

Her kommer jeg til å legge ut bilder som jeg har tatt, som jeg er førnøyd med. Jeg bruker ett Canon IXUS 50 kamera. De fleste av bildene er modifisert i Photoshop.

 

Det er bare å komme med kommentarer.

 

opelcalibraet9.jpg

 

audi90sr1.jpg

 

_________________________________________________________________

 

Noen bilder fra Gatebil Vålerbanen

 

nissan200sxxe2.jpg

 

toyotasupraeu3.jpg

 

chevroletbv1.jpg

 

volvofn3.jpg

 

volvo2nk3.jpg

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Fine bilder, men kanskje litt mye "rot" i bakgrunnen på noen av bildene, det er da min mening:) Også synes jeg det er et must at bilene skal være rene når man tar bilder av dem. Prøv å kanskje ta noen bilder litt nærmere bilen sånn at du ikke får så mye annet med på bildene som tar oppmerksomheten bort fra bilen. Stå på! Dette blir bra:) Likte det første bildet av golfen ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for risen og rosen :) Skal prøve å ta bilder nærmere av bilene. Det blir helt klart mye penere når bilene er rene, men det har ikke vært så bra forhold for det de gangene jeg har vært ute og tatt bilder. Men nå er jo sommeren på vei, så da går det ann å holde bilen ren. Grunnen til at det kanskje er så mye "rot" på bildene, er fordi jeg prøver å få frem at "alle" bakgrunner kan være kule bakgrunner. Jeg får ta noen nye bilder snart, så kanskje det blir forbedringer.

 

I mellomtiden legger jeg ut noen bilder til

 

KTM 525

 

KTM_525_2.jpg

 

KTM_525.jpg

 

Volkswagen Passat & Volvo

 

Passat_Volvo_In_The_Sun.jpg?9998

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dedverre ikke sånn at alle bekgrunner er kule bakgrunner. Sånn som den crossern der ser det skittent ut i bakgrunnen, og da blr man sittende og irritere seg over det istedenfor å se det fine i bildene. Kan være fett å ta bilder på "spesielle" steder, men alt egner seg desverre ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fine bilder! Hvor på Lillehammer er dette bildet tatt? Sku prøvd å knipsa litt på dette stedet sjøl! ;)

 

Takk! :) Det er tatt på strandtorget, vel Elixia inngangen. Men det lønner seg å dra dit på kvelden eller på søndager, fordi det pleier å være stappfullt med biler der ellers.

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Det er tatt på strandtorget, vel Elixia inngangen. Men det lønner seg å dra dit på kvelden eller på søndager, fordi det pleier å være stappfullt med biler der ellers.

 

Humm..Ved det kjøpesenteret som ligger nærme E6? Oki, søndager passer bra, har som oftest lite eller ingenting å gjør da! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm..Ved det kjøpesenteret som ligger nærme E6? Oki, søndager passer bra, har som oftest lite eller ingenting å gjør da! :)

 

Det er der ja, så bare følger du veien innover forbi elkjøp, så kommer du dit :) Skulle nesten tatt en photomeet med alle bilene rundt mjøsa traktene :)

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der ja, så bare følger du veien innover forbi elkjøp, så kommer du dit :) Skulle nesten tatt en photomeet med alle bilene rundt mjøsa traktene :)

 

Supert. Da vet jeg hvor det er. :) Prøve å dra opp dit neste helg! Ja du sier noe der, utrulig mye gromt som er i Mjøs-regionen! :)

 

Vet det var prat på at vi sku samle noen biler i VACN for en shoot uti juni/juli en gang. Får slenge deg med der!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Da vet jeg hvor det er. :) Prøve å dra opp dit neste helg! Ja du sier noe der, utrulig mye gromt som er i Mjøs-regionen! :)

 

Vet det var prat på at vi sku samle noen biler i VACN for en shoot uti juni/juli en gang. Får slenge deg med der!

 

Det hørtes fett ut. Si ifra hvis du får tak i noen dato da:) Det hadde vært gøy å testa kamera på litt andre biler :)

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fett ut. Si ifra hvis du får tak i noen dato da:) Det hadde vært gøy å testa kamera på litt andre biler :)

 

Det skal jeg gjøre! Desto flere som fotograferer desto bedre. Blir nok en god del biler så..:)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår