tcgrande Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hei jeg har en 1.6 kadett...og lurer på om d er mye arbeid me å bytte motor til en 2.0 16v gsi motor. er d bare å plug and play eller mye ombygging? håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja d er mye arbeid ... men d er mange som gjør d ... så d er vel overkommeli ... du kan jo snoke litt på alle di andre som har sport om akurat d samme tidliger så får du nok en grei oversikt over va du må gjøre ... er vel sikkert 1000 stk. som har sport om dette tidligere ... men jeg ønsker deg lykke til ... når du er ferdi har du en seriøst arti bil :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 det er vel ikke så mye arbeid.. har en kamerat som satt i en 20se i sin 1,6 kadett e.. bare å skaffe motor fester og en gsi girkasse ol å hive det sammen å koble opp det du trenger får å få d til å fungere.. og du må sikkert ha stikkakslinger fra en gsi... Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 jo satan der my mer arbeid å få i en C20xe en den 20se`en du snakke om ... en annen bunpanne, ledningsnett, returbensin, rekord 2.2i bremser, fordelerflytter eller kapping i karoseriet, modifisering til gearkasse, motorfester, godkjenningspapirer. kan holde på helde dagen å skrive. så det er en del jobb å bytte. men når du e ferid så har du en utruli arti bil. å før at du skal ha det arti så må du ha dæ diff.brems men æ ønske dæ lykke t :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 jo satan der my mer arbeid å få i en C20xe en den 20se`en du snakke om ... en annen bunpanne, ledningsnett, returbensin, rekord 2.2i bremser, fordelerflytter eller kapping i karoseriet, modifisering til gearkasse, motorfester, godkjenningspapirer. kan holde på helde dagen å skrive. så det er en del jobb å bytte. men når du e ferid så har du en utruli arti bil. å før at du skal ha det arti så må du ha dæ diff.brems men æ ønske dæ lykke t :D hm 88mod kordan kadett er det ikke en c men en e model å jo du har mye å gjøre og du bør vite va du gjør når du kobler lednings nettet en feil så må du ha ny hjerne til motorn men en sykt morsom bil.. skal selge min nå med runt 200 gamp løp å kjøp Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.