Gå til innhold

selges..masse golf deler, værst!! selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

av mange forskjellige årsaker og grunner selger jeg rubbel og bit av prosjektet mitt..

 

 

bilder av alt sammen som jeg selger ligger på prosjekt tråden min

 

 

 

selges:

 

*RULLENDE KAROSSERI - gti 16v, fult bur fra front til bak tårn m/kryss, polyforinger rundtom,stabstag,servo, 305mm brembo bremseskiver med tilhørende 4stemplers kalipter . breddede framskjermer med luftinntak, et luftinntak forran bakhjul.. dashbord,rattstamme,varmeapp, ledningsnett, 90 dører med audi 80 handtak. alt nytt av kuler, ledd og lager i forstilling/bakstilling med nye kalipere bak.

senkesett(ikke justerbart) front og baklykter kan følge med klare med kryss forran/hvite bak..17"felger med bra dekk.. (4*100)

lakert matt svart inne.. ferdig mattet utvendig.. ingen bulker.. ferdig 3"eksos hele veien..

 

*1.8 16v motor - h-profil råder med arp 2000studs, blybronce lagring,smidd veiv, freste s2 stempler, s2 stempelfjører, overhalt topp (ikke portet) org kr kammer (er med til ca 350-400hk) portet og høyglanspolert grenrør(t3 flens,wg flens og støttestag) innsug blir laget av tcr her på forumet.. ikke ferdig, pris kommer uten dette.. 3lags stålshimspakning, ny fordeler, ny pakninger over hele motoren, rc 500cc dyser høy ohm.. arp studs mellom blokk og topp..tight og fin vannpumpe

 

med dette oppsettet skal man kunne nærme seg 400hk..

 

*autronic sm4 datasprut, ikke kuttet eller koblet, nytt i eske

 

*garret t3 turbo (400hk, passer resten av opsettet)

*kraftig race trykkplate

*6puck sinter lamell

*alu svinghjul

*02a girkasse(g60 wire føring), overhalt og byttet siste giret til ett lengere gir.

*g60 drivaksler

*dumpventil rfl åpen

*bensintrykksregulator

*msd bensin pumpe, high flow

 

 

mer kommer.. har ikke satt priser enda.. er noen intrisert ta kontakt på:

 

-crunch220@hotmail.com

-her på forumet

-eller aller helst pr tlf, 99552829 (ring når som helst)

 

 

setter pris seriøse hendvendelser... som sagt.. vil noen ha bilder.. kikk på prosjekt tråden min :

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da vil jeg ha pris på:

 

1.8 16v motor - h-profil råder med arp 2000studs, blybronce lagring,smidd veiv, freste s2 stempler, s2 stempelfjører, overhalt topp (ikke portet) org kr kammer (er med til ca 350-400hk) portet og høyglanspolert grenrør(t3 flens,wg flens og støttestag) innsug blir laget av tcr her på forumet.. ikke ferdig, pris kommer uten dette.. 3lags stålshimspakning, ny fordeler, ny pakninger over hele motoren, rc 500cc dyser høy ohm.. arp studs mellom blokk og topp..tight og fin vannpumpe

 

*autronic sm4 datasprut, ikke kuttet eller koblet, nytt i eske

 

*garret t3 turbo (400hk, passer resten av opsettet)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris på:

*RULLENDE KAROSSERI - gti 16v, fult bur fra front til bak tårn m/kryss, polyforinger rundtom,stabstag,servo, 305mm brembo bremseskiver med tilhørende 4stemplers kalipter . breddede framskjermer med luftinntak, et luftinntak forran bakhjul.. dashbord,rattstamme,varmeapp, ledningsnett, 90 dører med audi 80 handtak. alt nytt av kuler, ledd og lager i forstilling/bakstilling med nye kalipere bak.

senkesett(ikke justerbart) front og baklykter kan følge med klare med kryss forran/hvite bak..17"felger med bra dekk.. (4*100)

lakert matt svart inne.. ferdig mattet utvendig.. ingen bulker.. ferdig 3"eksos hele veien..

 

 

gjerne på pm.

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår