Sondref150 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har akkurat kjøpt meg dette idunderet av en bil.. Håper noen vil hjelpe meg meg med forskjelige problemer jeg måtte møte på underveis, nå som jeg skal pusse opp denne bilen. Foreløpig har jeg ikke gjort mye, bare bygd litt annlegg og byttet eksos. Ting som står på planen er følgende. -nytt gulvteppe -fjerning av små rustskader -trekke om seter/setetrekk -lykter -installere diverse dioder -lakkering av stigetrinn og diverse ande småting. -justering av automatgir"viseren" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondref150 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 I går la jeg Viperstriper på Forden. Ble egentlig veldig fornøyd med resultatet ettersom jeg aldri har gjort noe lignende før. Bilde før: Underveis: Ferdig Resultat: Og et lite Offroad bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeZiaZ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Konge bil du har fiksa deg ja! Du får komme en tur ned til oslo en helg også å besøke da vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Kul bil, men de ryggelysene var lite pene.... Noen store chromfelger hadde gjordt seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondref150 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jada Espen Skal fikse litt på det etterhvert.. I kveld har jeg brukt mine små ferdigheter innen 3D tegning. Og tegnet noe som kan bli en grei "Toolbox" baki planet. Den har også innfelinger hvor det skal bli enkelt å montere dykkerflasker. :) her er en liten smakebit på hvordan det vil se ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kul bil dette, Sondre :sombrero: Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keltic Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hvem motor har du i kjerra di Sondre? Jeg har 5.4L i en 98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hva med noen nye bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Tøff bil ;) Hvor er det du skal bestille deler fra? summit racing? :D Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg