tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 I dag har jeg handla meg en GTI så da blir den røde lowridern min til salgs da jeg ikke kan kjøre 2 om gangen! selv om jeg gjerne skulle hatt denne som bruksbil! Bilen er en 83 modell med 1,5 liter motor som bruker minimalt med olje og oljen er blank og fin! Starter å går som ei klokke, men har en fri eksos mellom manifoild og eksosanlegget (skal prøve å få fiksa i løpet av uka) Bilen har tårnstag fram og bak og under framme splitter nytt! (kun montert bak enda) Hær har du noen valg! Kjøp bilen som den er nå med Splitter NY gewinde (coilovers) eller du kan kjøpe den med Senke sett med justering bak med shims (ca 6 mnd gammelt) Gewinden har tuv papirer, kansje har jeg på senken også! Har også et valg på felgene! Du kan kjøpe den med de feite 14" stålfelgene den står på nå eller du kan også kjøpe med 5 orginale gti alu hjul av typen snowflakes! disse er forbausende bra etter 23 år! Bilen har en prosjekt tråd som går hær: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129782 Bilen har UTROLIG lite rust! eneste som skulle vert gjort før vinteren er å fjerna det bitte lille som er i framkant av hjulbuene på utsiden bak! strøken inni hjulbuene! så er det ekstremt lite overflate nedkant av døra(ikke blemmete) så er det litt ve vinduet! skal ta nøye bilder av dette på løftebukk! Du kan også velge om du vil ha bilen med lyktene og grillen som står på nå eller om du vil ha dobble lykter. de som står på nå er klarglass lykter med sort racing kryss! Kom med bud men denne går ikke gratias bed gewinden da det blei solgt en med mye rust hær på forumet nettop med takstativ for 16 000,- tror jeg. (ikke for å disse den, synes prisen var ok) Bilen har Gti intriør. Jeg kjører 100 mil i uka med denne uten feilslag! Noen bilder kommer hær nå, men flere kommer! er det noe spesielt du vil ha bilde av så bare spør etter de! Gti felgene som kan følge med: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Når er neste eu, og hva er kilometerstanden? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 kilometer standen er 262 000 ca og skal vel på eu 30.06.2007 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Dyrere med gti felgene, right? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 nesj ikke mye kom med et bud så går den sikkert :) kan ikke ha et overflod av biler :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 har bilhenger så jeg kan møte et stykke på veien også om det skulle være akruelt siden de fleste einser entusiastene bor sørant :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har jo veldig lyst på, men hvis du skal ha såpass mye som den brune ble solgt for, så må jeg nok holde igjen:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 nei jeg skal ikke det! var bare for å legge et grunnlag for verdi :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bare så ingen tror jeg forventer gull for denne så forventer jeg ikke få igjen samme som den jeg omtaler i salgsposten! med hurtig handel går den billigere! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Som altid når man selger bil så er det mange som slenger ut bud i hytt å gevær så i går klarte 3 stk å somle inn noen bud, men hørte ikke noe igjen av noen av de! bilen selges med alt som står på for 15000 blanke norske kroner å det skulle den nokk være verd så rust fri som den er og med ny gewinde og lykter! har fått inn et bud på den uten senk og lykter men ser helst at jeg slipper å skru bilen tilbake til seg selv igjen så nydelig som den er nå ! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tabbe av meg: sletta alle sms i går så om du som ville hente den på lørdag uten senk og lykter leser dette så send ei melding igjen da! :) huffa meg :) pLUS ENbump om noen vil kjøpe den som den er Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 bump! må da være noen som stiller med pengene når de byr på bil? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du selger ikke bare Snowflakes felgene løst? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 jo de står til salgs i annen anonse de også, men aventer litt for denne er egentlig solgt med felgene men har mista nummeret til han som skal hente den. så du kan få svar på søndag om de blir til salgs Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 solgt Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg