Gå til innhold

83 einser selges m/gewinde

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

I dag har jeg handla meg en GTI så da blir den røde lowridern min til salgs da jeg ikke kan kjøre 2 om gangen! selv om jeg gjerne skulle hatt denne som bruksbil!

Bilen er en 83 modell med 1,5 liter motor som bruker minimalt med olje og oljen er blank og fin! Starter å går som ei klokke, men har en fri eksos mellom manifoild og eksosanlegget (skal prøve å få fiksa i løpet av uka)

Bilen har tårnstag fram og bak og under framme splitter nytt! (kun montert bak enda)

Hær har du noen valg!

Kjøp bilen som den er nå med Splitter NY gewinde (coilovers) eller du kan kjøpe den med Senke sett med justering bak med shims (ca 6 mnd gammelt)

Gewinden har tuv papirer, kansje har jeg på senken også!

Har også et valg på felgene! Du kan kjøpe den med de feite 14" stålfelgene den står på nå eller du kan også kjøpe med 5 orginale gti alu hjul av typen snowflakes! disse er forbausende bra etter 23 år!

Bilen har en prosjekt tråd som går hær: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129782

Bilen har UTROLIG lite rust! eneste som skulle vert gjort før vinteren er å fjerna det bitte lille som er i framkant av hjulbuene på utsiden bak! strøken inni hjulbuene! så er det ekstremt lite overflate nedkant av døra(ikke blemmete) så er det litt ve vinduet! skal ta nøye bilder av dette på løftebukk!

Du kan også velge om du vil ha bilen med lyktene og grillen som står på nå eller om du vil ha dobble lykter. de som står på nå er klarglass lykter med sort racing kryss!

Kom med bud men denne går ikke gratias bed gewinden da det blei solgt en med mye rust hær på forumet nettop med takstativ for 16 000,- tror jeg. (ikke for å disse den, synes prisen var ok)

Bilen har Gti intriør.

Jeg kjører 100 mil i uka med denne uten feilslag!

Noen bilder kommer hær nå, men flere kommer! er det noe spesielt du vil ha bilde av så bare spør etter de!

verst.jpg

verstingen.jpg

stag.jpg

badass3.jpg

badass.jpg

staga.jpg

coil.jpg

Gti felgene som kan følge med:

felgsn.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som altid når man selger bil så er det mange som slenger ut bud i hytt å gevær så i går klarte 3 stk å somle inn noen bud, men hørte ikke noe igjen av noen av de!

bilen selges med alt som står på for 15000 blanke norske kroner å det skulle den nokk være verd så rust fri som den er og med ny gewinde og lykter!

har fått inn et bud på den uten senk og lykter men ser helst at jeg slipper å skru bilen tilbake til seg selv igjen så nydelig som den er nå !

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider