Buford-T Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hei Lurer på om noen vet hva som er feil med bilen min, er en 89 Audi 80 med 2liter mekanisk innsprut. Når jeg starter bilen kald går den på 700rpm, men når den blir varm ligger den på 800rpm. Men problemet er når jeg kjører og bremser den på girene, når jeg da slipper den på tomgang igjen så begynner den å variere fra 1000-1200rpm!! Hva kan dette være, har skiftet tomgangsregulator, kaldstartdyse og temp.føler for motorstyring. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har slitt med samme problemet på min forrige bil, fikk aldri fikset d, men skiftet d meste av deler, og fant til slutt ut at d var mikrobryteren til gass spjeldet som var gåen, den står på undersiden av der luftfilter slangen går inn på motoren. Prøv å få sjekket\ byttet den.. Lykke til. Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg