tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 selger 5 stk bra gti snowflakes. Høystbydende Selges helst uten dekka som står på for da kan jeg få de frakta rundt hele landet for 270 kroner ;) dekka er utslitte piggfridekk uansett! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 mye skal du ha for felgene uten dekk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 aner ikke hva det kan være verd så du får komme med et bud :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Går det ann å fjerne senterkoppen? jeg har 4x100 på mitsun min, dette er vel golf felger? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ja den kan trykkes ut ja! stemmer det.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Innpress? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ikke sikker på innpresset men det kan jeg se i morra! mulig de blir solgt med lowridern men kansje ikke :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Innpresset er 38..har slike felger til vinterfelger jeg også =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hva skal du ha? noen litt bedre bilder av evt skader??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 har fått bud på 1500 skal ta bilder i morra. men mulig de blir solgt med bilen. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg