tjekk Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, i går var jeg ute med den rødelowridern å øvelseskjørte med morra til dattra mi! har funnet ut at gewinde MÅ på på gtien også! forferdelig mjukt med bare senkesett og dempere i forrhold! Å er det bare meg eller har gtin dårligere svingradius? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fikk høre at tempføleren til instrumentet var separat fra vifta så kjøpte de 2 tempfølerne mekonomen hadde. fikk da denne: eneste plassen jeg fant en som så ut som denne var på oljefilterhuset, vil det si at det er den oljetemp måleren til kjørecomputeren jeg har handla? hvor varm skal egentlig olja bli på olje temp måleren? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fikk høre at tempføleren til instrumentet var separat fra vifta så kjøpte de 2 tempfølerne mekonomen hadde. fikk da denne: eneste plassen jeg fant en som så ut som denne var på oljefilterhuset, vil det si at det er den oljetemp måleren til kjørecomputeren jeg har handla? hvor varm skal egentlig olja bli på olje temp måleren? den ser ut oljetemp føler. olja mi ligger ca 108 grader ved køkjøring / 90-95 på landeveien.. skal gå ned i bilen etterpå og sjekke hvor vann følern sitter. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ah takk. var redd min var for varm jeg men da stemmer den nokk da:) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ah takk.var redd min var for varm jeg men da stemmer den nokk da:) hvis du titter på toppen mellom tennpluggene så går det et vannrør. der sitter følern til vannet. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 aha! takker Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fikk høre at tempføleren til instrumentet var separat fra vifta så kjøpte de 2 tempfølerne mekonomen hadde. fikk da denne: eneste plassen jeg fant en som så ut som denne var på oljefilterhuset, vil det si at det er den oljetemp måleren til kjørecomputeren jeg har handla? hvor varm skal egentlig olja bli på olje temp måleren? Hva med bare å kontakte lokal VW sjappa så kanskje du slipper så mange "bomturer" med å få feil deler.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 den lokale vw shappa suger! den har 20 min ventetid ve oppmøte og en time på telefonen. de er dyre og nesten ingenting lages lenger til ener golf sier de bare. og ikke gir de noe rabbat heller Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 pakke melk ? :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hørtes bare rart ut, hehe.. men gotcha.. Ellers kunne jeg tenkt meg denne bilen selv jeg. leita ganske lenge etter en slik faktisk. noen andre steder enn finn å autodb jeg kan se? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 en ekte gti er foresten vanskeli å finne for tiden! rabbitene står oppi 15000 overalt og gode gtier til 20 25000 kroner! leiter selv daglig etter flere einsere da jeg vil ha ei bruks gti og en jeg kan ha i verkstedet i vinter, men det er vanskelig å finne! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 ikke så hissig nå da;) smil til verden å så skal du se at den jaggu smiler tilbake :D Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hehe blei bare så irritert av hele innlegget! usaklig enten jeg faktisk betalte 5000 for den eller ikke :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 DA har jeg vert ute å skifta tempføleren til instrumentet og bryteren til vifta! så funker alt i sjønneste orden :) måtte ut med raddisen for å få inn bryteren! gjengene var sideforskøvet så jeg måtte sjere ut litt i plasten for å få entra den! så nå skal den ute å koses med :) foresten noen som veit hva den "føleren" som står på termostathuset med stor brun kontakt på er? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg