tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 I går solgte jeg den andre gtin å på vei hjem så jeg en annen 83 GTI stå på bensinstasjonen. var inne på stasjonen å hørte om de viste hvem sin det var men det gjorde de ikke. Så da skreiv jeg en lapp å la på viskeren hans! I morres ringte han meg å var noe motvillig til å selg bilen siden han hadde hadd den siden 1998 og han Elska den. Etter mye akkedering fikkjeg pruta den 5000 kroner pga en slange til varmeapparat registeret lakk. Trodde jeg fikk bare det som var der, men nei da! fikk med komplett innsprut fra en gti han hadde før, polyforinger fram og bak nye i eske, tverrtårnstag oppe og under framme, nye dørtrekk uten høytalerhull, og passasjerstol uten hull (går vel å bygge om?), sony mp3/cd spiller!. og 5 STK. otginale veldig bra gti snowflakes felger! noen dårlige bilder: Bedre kommer i morra! Mens vi lasta opp komme denne sjønne og strøkne traktoren også! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sier bare en ting NICE ONE! Bedre kjøp enn det der skal du lete lenge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ja dette var steike bra! skal beholde denne å la den røde lave gå Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 herregud å du handler da gutt. men fin det var den helt klart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe ja å denne skal jo beholdes :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Salgs Tråd på den Røde lowridern http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137928 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ZZzZZZzzzZZ ZZ ZzzZzZz zzZ zZzzzZZZzzZZzzz... :sleeping :sleeping Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 what polar? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 what polar? Sorry az, er bare som flere så sinnsykt lei av alle de 164 postene du legger ut ipr.dag på dette forumet... Misforstå ikke, fin GTi du ha fått nå... Men det kan bli litt mye av og til om du skjønner... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 alle "problem trådene" er sletta etterhvert som de ikke er til nytte for meg lengre så trådene er bare å se forbi om man ikke har lyst å svare på de. det tar ca 0,1 sekkund og hoppe over de når man ser nedover lista :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 fin bil du har fått deg:) og så å komme over slike biler på den måten da, har prøvt lapp i ruta på mange avskilta einsere jeg ikke vet eieren på, ingen så ringer..:p synest forresten at polardego er litt barnselig når han kommer med slike uttalelser, i alle fall i en tråd om en ny bil som du skal beholde, han lager tråder om nye biler selv, og om alternativet er å forsøpple en alle rede eksisterende tråder med enda en bil, så er det en hel del mer oversiktelig å ha en tråd til hver bil synest nå jeg:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 fin bil du har fått deg:) og så å komme over slike biler på den måten da, har prøvt lapp i ruta på mange avskilta einsere jeg ikke vet eieren på, ingen så ringer..:p synest forresten at polardego er litt barnselig når han kommer med slike uttalelser, i alle fall i en tråd om en ny bil som du skal beholde, han lager tråder om nye biler selv, og om alternativet er å forsøpple en alle rede eksisterende tråder med enda en bil, så er det en hel del mer oversiktelig å ha en tråd til hver bil synest nå jeg:) Hør her din forbanna kålrabi, hvis du ser litt på Golf1 forumet så skjønner du hva jeg mener, annenhver post er jo av Tjekk... Nå blir det snart forum på dav.no og der blir begrenset adgang, det kan æ love dæ... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Personlig så elsker jeg å se nye tråder samme hva de handler om! jeg elsker å snakke om bil om jeg så må snakke om det samme om å om igjen også! men så lever jeg for dattra mi og alle bilene mine og jobben min og jeg da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 var med heynes bok også på bilen så alle som synes det er tungt og traumatisk og ekkelt å se 3-4 ekstra tråden i uka med topicer som indehodler problemet for senere søking skal få mindre av slike tråder å se! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hør her din forbanna kålrabi, hvis du ser litt på Golf1 forumet så skjønner du hva jeg mener, annenhver post er jo av Tjekk... Nå blir det snart forum på dav.no og der blir begrenset adgang, det kan æ love dæ... :shake ja, sjønner poenget ditt da, men er ikke nødvendig å komme med slike uttalelser på en tråd om en bil han skal ha, men jeg har forlengst forstått at uansett hva vi som ikke er einser-eksperter sier, men prøver å lære litt etter hver, så skal du hakke på det. Men når det er sakt, så er ikke du Tjekk veldig tålmodig med å søke å lese før du øser ut med spørsmål:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg