Brukroa-trimning Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hallo.. Har nå ribba bilen min for alt jeg ikke vil ha sjøl så nå selger jeg det.. # 2 par framseter (lysebrun og blå) # 2 bakseter (lysebrun og blå) # Gulvtepper (lysebrun og blå) # Lysebrun og blå plastikk # Snutepanser (svart) # Snutegrill (crom og svart) # Org. breie baklykter (tre par(?) # Org. blinklysglass (to par(?) # Refleksplate (kanskje solgt?) Har mye andre smådeler også som midtkonsoll, hanskerom osv. så bare spør.. ;) Bilder kan skaffes.. Mvh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 VELDIG interessert i refleksplate! Bilde!? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 det er en liten skade her men... mye byr du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hva slags stand er snutepansret i? Er dem brede baklyktene til nyere bakende eller gammel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 det snutepanseret er ikke strøkent... lakken fremst har blitt matt og det er noe rust på innsia av fronten på det.. er ikke helt sikker på baklyktene.. hva er forsjellen på nye å gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sprekken er jo bak skiltet :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 nei, hvis du ser nederst på plata så er det ei skade der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjæ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har du midtarmlene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 frontspoiler? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 har du midtarmlene? jepp har det.. har t stk. men veit ikke åssen stand de er i men tar bilder for skal opp i garasjen nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 frontspoiler? jepp, har det også.. det er sjært ut til spredere der på hver sin side ytterst.. tar bilde av det også... kan evt. selges med spredera.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hmm,midtarmlene kunne vært noe det. Hva skal til for å få det montert? Du har vel ikke svarte lister som er til frontlyktene? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hmm... mlig jeg har misforstått her nå ang. det midt armlene.. (gikk litt fort i sta) :P hva slags armlene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hmm... mlig jeg har misforstått her nå ang. det midt armlene.. (gikk litt fort i sta) :P hva slags armlene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg