HPfreak Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jupp skal opp tidlig i morgen og :) Skal frakte bilen opp hit til fruen tenkte jeg så kan jeg skru her :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 litt sosialt samvære :D Hvor kjøpte du kabelen din butcher ? har du noe termisk sikring på kabelen frem til starteren? Sikring er for pyser.. Kabel får du kjøpt på steder de selger bilstereo. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 litt komisk at det kan være 5 sider om en ting som tar 10 minutter å utføre :p Kommer fra en som lager en egen tråd om å skru ut en bolt;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Kommer fra en som lager en egen tråd om å skru ut en bolt;) Vedder 100 kraftige rævspark på at det er MANGE her inne som ikke har hørt om panhardstag en gang! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Kommer fra en som lager en egen tråd om å skru ut en bolt;) hehe, den tråden er ikke oppe i fem sider da :P poenget mitt var jo bare: All den tiden som har blitt brukt i tråden, kunne man brukt på å flytte batteriet isteden :p hahaha.. Samme gjelder vel bolt-tråden min, men jeg fikk jo svar av eldarh riiimelig tidlig i tråden og fant da ut hva jeg skulle gjøre.. Dagen etterpå, hadde jeg gått på gjør-det-selv verksted og kappet, montert nytt stag og justert dette. Spørsmålet mitt var også definert klart og konsist.. Jeg så jo ganske tidlig at makt ikke er lurt å bruke på det pinglete opphenget.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hehe, den tråden er ikke oppe i fem sider da :P poenget mitt var jo bare: All den tiden som har blitt brukt i tråden, kunne man brukt på å flytte batteriet isteden :p hahaha.. Samme gjelder vel bolt-tråden min, men jeg fikk jo svar av eldarh riiimelig tidlig i tråden og fant da ut hva jeg skulle gjøre.. Dagen etterpå, hadde jeg gått på gjør-det-selv verksted og kappet, montert nytt stag og justert dette. Spørsmålet mitt var også definert klart og konsist.. Jeg så jo ganske tidlig at makt ikke er lurt å bruke på det pinglete opphenget.. ja den tiden ja.... men har vore et slikt jevligt vær her. og eg går ikkje ut å blir våt og kald når eg er sjuk, hadde sikkert ikkje du heller gjort, men men nok om den saken venter forsatt på Hpfreak som skulle legge ut noen bilder her:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 nei no må no vell bilda komme snart HPfreak!!!!!! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Her kommer mitt lille bidrag. Tok bildet slik fort og ille. Og er litt usikker på hvilken ledning som går hvor men da skjønner du kaaaanskje litt mer :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Her kommer mitt lille bidrag. Tok bildet slik fort og ille. Og er litt usikker på hvilken ledning som går hvor men da skjønner du kaaaanskje litt mer :) kjempe denne:D takker for bidraget:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hehe.. 70mm2 fra starter og bak under bilen... kortest mulig vei. og 70mm2 jording absolutt kortest mulige vei til et bra jordingspunkt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 kjempe denne:D takker for bidraget:D Ikke noe problem :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Bruker du optokobler istedet for relé? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 HPfreak: hehe har du 2 ting som trenger stor kabel fram i der? ser du har lurt litt sjølv om kas som går til starteren:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hehe.. 70mm2 fra starter og bak under bilen... kortest mulig vei. og 70mm2 jording absolutt kortest mulige vei til et bra jordingspunkt.. kjører du hovedstrøm UNDER bilen??? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 kjører du hovedstrøm UNDER bilen??? mange fordeler med å kjøre den på underside. Mye sikrere mot brann, kortere vei. Ulemper er at den ligger utsatt til mot slag og skader. Mør ha den i noe beskyttende materiell på de mest utsatte stedene. Er også noen som legger den inni kanalen og frem... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg