aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Vet ikke. Finner ikke laderen til kameraet :( Lete mer i morgen. okay, skal no begynde å putle litt med det i morgen tenkte eg:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ok. Skal hjem i morgen og for å lete. Pluss ordne opp litt på bilen så den blir klar til sveising :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ok. Skal hjem i morgen og for å lete. Pluss ordne opp litt på bilen så den blir klar til sveising :) hehe ja er viktig det:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 HPfreak: satt her å studerte litt på bildet av sikringsboksane, og lurte på om du har det oppkobla slik: fra starter til den fremste sikringsboksen så til den med 2 sikringer, og fra den med 4 sikringer og bak til batteri? stemmer dette? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hmmmm høres ikke feil ut det der men skal ta å sjekke det opp i morgen jeg :) Finne ut hva som går hvor :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hmmmm høres ikke feil ut det der men skal ta å sjekke det opp i morgen jeg :) Finne ut hva som går hvor :) okay håper no det er rett da:D tenker på og begynde på det på føremiddag om det ikkje regner:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har jo ikke så mye å si så lenge dem alle går til der den strømmen kommer ifra. Men skal ta å se om jeg får tatt noen bilder i morgen. Skrive hva som er til hva på bildet og :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har jo ikke så mye å si så lenge dem alle går til der den strømmen kommer ifra. Men skal ta å se om jeg får tatt noen bilder i morgen. Skrive hva som er til hva på bildet og :) okay hørest fint ut det:D veit du noe om den 740'en som eg skreiv til deg i pm'en? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg har laget en tråd om dette for ca. 1 år siden. Kabelen min er 45mm^2 strøm, tredd i sirkulærskjært kabelbeskytter fra clas ohlson. Jeg spurte også biltilsynet i bergen og det var ingen regler for kabel, utenom at den skal være sikret for gnissing. Det er ingen krav om sikring feks. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg har laget en tråd om dette for ca. 1 år siden. Kabelen min er 45mm^2 strøm, tredd i sirkulærskjært kabelbeskytter fra clas ohlson. Jeg spurte også biltilsynet i bergen og det var ingen regler for kabel, utenom at den skal være sikret for gnissing. Det er ingen krav om sikring feks. okay bra det da:) tenkte å få det bak så en får litt meir plass framme under huven Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg har laget en tråd om dette for ca. 1 år siden.http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/Volvo242/batteri/batteriet.jpg http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/Volvo242/batteri/batteriet_deksel.jpg http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/Volvo242/batteri/batteriet_teppe.jpg http://www.volvo-power.net/pictures/admins/dabutcher/Volvo242/batteri/ledningen.jpg Kabelen min er 45mm^2 strøm, tredd i sirkulærskjært kabelbeskytter fra clas ohlson. Jeg spurte også biltilsynet i bergen og det var ingen regler for kabel, utenom at den skal være sikret for gnissing. Det er ingen krav om sikring feks. hvordan festet du batterihylla? Kommer batteriet lavt nok til at plastlokket kan settes over? vurderer samme saken selv. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hvordan festet du batterihylla?Kommer batteriet lavt nok til at plastlokket kan settes over? vurderer samme saken selv. det er en batteriplate fra mercedes 190, batteriklemme fra en mercedes w123 ambulanse.. platen er sveist fast i skjerm og i siden der.. platen er skjært ut litt av, så den går klar røret. det bygger litt høyere enn org, men det går fint! teppet dekker uansett nivådifferansen og du har ikke lyst å stable noe på batteriet uansett :P ps. lokket mitt er av papp! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 skal no mekke til noe styr ned i brønnen eg:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 det er en batteriplate fra mercedes 190, batteriklemme fra en mercedes w123 ambulanse.. platen er sveist fast i skjerm og i siden der.. platen er skjært ut litt av, så den går klar røret. det bygger litt høyere enn org, men det går fint! teppet dekker uansett nivådifferansen og du har ikke lyst å stable noe på batteriet uansett :P ps. lokket mitt er av papp! får se dersom mitt batteri bygger for høyt om jeg kjøper et mindre et som da kan klare å holde seg under gulvhøyde i trunken slik at det plastdekselet som er formet etter gulvet og veggen kan settes over. Blir ikke noe belastning på batteriet da. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 får se dersom mitt batteri bygger for høyt om jeg kjøper et mindre et som da kan klare å holde seg under gulvhøyde i trunken slik at det plastdekselet som er formet etter gulvet og veggen kan settes over. Blir ikke noe belastning på batteriet da. det er ikke noe farlig om du har noe lett vekt der da, men sant.. jeg aldri stablet noe uti der uansett.. hehe.. dekselet er jo rimelig skrøpelig. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg